«تا پای جان، برای ایران» شعار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲

اعتمادآنلاین|

احسان محمدی، رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی با اعلام خبر انتخاب شعار رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر گفت: امسال بعد از اعلام فراخوان برای دریافت شعار پیشنهادی از طریق شبکه‌های مرتبط با تیم و فدراسیون فوتبال تعداد زیادی شعار دریافت کردیم.

به گزارش فارس، وی افزود:

*در کارگروهی که با حضور معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و کارشناسانی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و همچنین فدراسیون فوتبال تشکیل شد، شعارهای دریافتی بر اساس شاخص‌هایی چون «کوتاهی و قابلیت به یادسپاری»، «آهنگین‌بودن و دارای ظرفیت انگیزه‌بخشی و مبارزه‌جویی» و همچنین «همدلی مردم و وفاداری بازیکنان» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

*کلیدواژه‌هایی چون ملت، رویا، تاریخ و … در شعار بسیاری از کشورها تکرار می‌شود، به همین دلیل کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.

*این شعار پیشنهاد یکی از علاقه‌مندان تیم ملی به نام مصطفی بیک بوده که ان‌شااله به نحو شایسته‌ای از ایشان تقدیر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

رئیسی در دیدار با خانواد شهید سلیمانی : دشمنان می‌خواهند با ابزارهای رسانه‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند

د سپتامبر 26 , 2022
ایسنا نوشت:رئیس جمهور اذعان داشت: دشمن… اگر احساس کند حساسیت جامعه نسبت به نام و یاد این شهید کم شده است، تلاش‌های خود را برای حذف کامل نام و راه و مکتب او از خاطره و یاد جمعی جامعه مضاعف خواهد کرد، لذا باید نسبت به هر گونه تعدی دشمن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000