با امین تارخ برای کار جدیدم صحبت کرده بودم / تارخ برای سینما زحمت زیادی کشید

اعتمادآنلاین|

امین تاریخ بازیگر سرشناس سینما و تلوزیون امروز در سن 69 سالگی دار فانی را وداع گفت. پوران درخشنده که در فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» با امین تارخ همکاری داشت، از درگذشت این هنرمند ابراز تاسف کرد و گفت: قرار بود دومین‌ همکاری را با هم، در کار جدیدم داشته باشیم و اتفاقا مذاکرات اولیه را با او کرده بودم و قرار بود بیشتر با هم صحبت کنیم اما با شنیدن این خبر شوکه شدم و خیلی متاسفم!

به گزارش ایسنا، این کارگردان سینما با یادآوری همکاری‌اش با امین تارخ در فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» افزود:

*همکاری فوق‌العاده‌ای بود. امین تارخ، تمرینات فوق‌العاده‌ای با نابازیگر ناشنوای ما داشت و فرصت‌هایی که می‌گذاشت برای تمرین، خیلی کار را خوب پیش می‌برد. امین تارخ خیلی با انرژی می‌آمد و به من خیلی در این زمینه کمک می‌کرد.

*بسیار امیدوار بود و عاشقانه زندگی می‌کرد. امین تارخ در این سینما خیلی زحمت کشید. در انجمن‌های صنفی و خانه سینما خیلی فعالیت موثری داشت و تلاش کرد که در آموزشگاه بازیگری، انسان‌هایی حرفه‌ای را به سینما معرفی کند. حیف که او را از دست دادیم. باورم نمی‌شود.

*امین تارخ خیلی جدی عاشق کارش بود و عاشق همکاران و دوستانش. هیچ وقت ندیدم از کسی بدی بگوید. انسان شریفی بود. متاسفم و به خانواده‌اش، فرزندانش و جامعه هنری تسلیت می‌گویم.

*فکر کردم حالشان خوب شده ولی با شنیدن این خبر شوکه شدم. روحشان شاد یادگارهای این هنرمند، فیلم‌های‌شان هست که ما از آن لذت می‌بریم و ماندگار هستند.

*همیشه قرار بود بعد از فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» دوباره با هم کار کنیم. همین اواخر برای کار جدیدم با او صحبت کردم و قرار بود با هم جلسه حضوری بگذاریم اما این حادثه باعث شد، این همکاری هم اتفاق نیفتد و من همچنان متاثر باشم که فرصت نشد، دوباره با هم همکاری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عکس | کوسه سیاه؛ سلاح تهاجمی ترسناک روسیه در آسمان

ش سپتامبر 24 , 2022
کاموف ۵۰ که به عنوان جایگزینی برای هلی‌کوپتر تهاجمی میل ۲۴ طراحی و ساخته شده است، با نام مستعار کوسه سیاه مشهور است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000