بازداشت ٨ نفر از عوامل اصلی ناآرامی‌ها در تویسرکان همدان

اعتمادآنلاین|

حسین افشاری، فرماندار تویسرکان گفت: جمع محدودی از فریب خوردگان که در هفته جاری قصد ایجاد اغتشاش، اختلاف و درگیری سلام این شهرستان داشتند با اقدام به موقع عوامل انتظامی و امنیتی و هوشیاری مردم شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید

به گزارش ایرنا، بخش هایی از گفت و گوی افشاری را در ادامه می خوانید:

*این افراد قصد ایجاد آشوب و تخریب اموال عمومی در سطح شهرستان با سوء استفاده از احساسات پاک مردم را داشتند.

*با اشراف اطلاعاتی عوامل انتظامی و دستور قاطع دادستان ضمن پیشگیری از بروز هر گونه اخلال در نظم عمومی و ناآرامی، ۵۰ نفر احضار و تذکر و هشدارهای قانونی لازم به آنها داده شد.

*در این ارتباط هشت نفر از عوامل و محرکان اصلی ایجاد اغتشاش که اقدام به کشف حجاب در اماکن پرتردد، فحاشی به عوامل انتظامی، استفاده از شبکه های اجتماعی و تلاش برای بروز درگیری و نفاق را داشتند، شناسایی و با حکم قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 0

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تجمعات اخیر به ما ربطی ندارد؛ تنها خواسته‌مان مجازات عاملان مرگ دخترم است

ج سپتامبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین| امجد امینی پدر مهسا امینی اظهار داشت: هنوز نتایج آزمایشات پزشکی قانونی به ما اعلام نشده است. به گزارش تسنیم، پدر مهسا امینی در واکنش به تجمعاتی که این‌روزها به نام مهسا امینی در سطح کشور و استان کردستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تجمعات هیچ ربطی به ما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000