ارائه تسلیحات به اوکراین به معنای دخالت مستقیم غرب در جنگ است

اعتمادآنلاین|

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز پنج‌شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل که با موضوع اوکراین برگزار شده بود خاطرنشان کرد: اوکراین زبان روسی را از برنامه‌های درسی مدارس حذف کرده است؛ مشابه این کار را نازی‌ها انجام می‌دادند.

به گزارش ایرنا، به نقل از الجزیره، وی افزود:

*رژیم مستقر در کی‌یف دنبال برانگیختن نفرت علیه روسیه است و به خاطر حمایت متحدان غربیش از تبعات چنین اقدامی، در امان مانده است.

*غرب در آتش اقدامات ضدروسی اوکراین می دمد و ما تردید نداریم که اوکراین به نظامی خودکامه شبیه حکومت نازی‌ها تبدیل شده که قوانین بین‌المللی در آن جایگاهی ندارد.

*باوجود تاثیرات ویران‌کننده و تلفات انسانی جنگ، کشورهای تامین کننده تسلیحات اوکراین به وضوح دنبال طولانی کردن جنگ، تا هر زمان ممکن هستند.

*ارائه تسلیحات به اوکراین به معنای دخالت مستقیم غرب در جنگ بوده و تعویق دیدار بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از نیروگاه زاپوروژیا تصنعی است.

*گوترش از اوکراین بخواهد هویت اجساد پیدا شده در بوچا را منتشر کند تا حقیقت روشن شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عوامل به آتش کشیدن مسجد امام موسی کاظم (ع) سبزه‌ میدان رشت دستگیر شدند

پ سپتامبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| یک منبع آگاه از دستگیری عوامل به آتش کشیدن مسجد امام کاظم علیه السلام سبزه میدان رشت معروف به مسجد خورگامی خبر داد. ​به گزارش فارس، به گفته این منبع آگاه، سه تن از عوامل به آتش کشیدن مسجد امام کاظم علیه السلام سبزه میدان شهر رشت که رده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000