نوار تیپ 1000 متری بارانی

یکی از ابزارهای کشاورزی که در بحث آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد نوار تیپ می باشد و برای خریداران این نوار تیپ قیمت این محصول از اهمیت بالایی برخوردار هست و معمولا در اندازه و سایز 1000 متری نوار تیپ خریداری می شود. بهتر است بدانید که جنس نوار تیپ از نوع پلی اتیلن است اما برخلاف تصورات به سختی و سفتی پلی اتیلن نیست و بسیار نرم و انعطاف پذیر است.

شما عزیزان نیز اگر دنبال بهترین نوار تیپ هستید می توانید در همین لحظه اطلاعات خود را در سایت آراد برندینگ قرار دهید تا در سریع ترین زمان ممکن همکاران ما درخواست خرید شما را بررسی کنند.

نوار تیپ در سایزها و اندازه های مختلف قرار دارد و یکی از سایزهایی که نوار تیپ را خریداری می کنند در سایز 1050 سانت است که در جنسها و قطرهای مختلفی در بازار داخلی و همچنین بازارهای خارجی به مشتریان ارائه می شود.

نوار تیپ به راحتی ممکن نصب می شود و از آن جایی که بسیار سبک نیز هست حمل و نقل آن راحت است و همچنین نوار تیپ از مقاومت و استحکام بالایی در رو به رو شدن با اسپریهای کشاورزی دارد و شما کشاورزان و مشتریان عزیز اصلا نگران این که با مصرف اسپریهای کشاورزی ممکن است نوار تیپ از بین برود نباشید.

یکی از ویژگیهای خوب و مفید دیگر نوار تیپ در کشاورزی این است که از گسترش و پخش شدن علفهای هرز کشاورزی در همه سطوح زمین جلوگیری می کند.

نوار تیپ 1000متری

یکی از اندازه ها و سایزهای مورد علاقه خریداران عمده که نوار تیپ را در حجم زیاد و انبوه و به صورت عمده خریداری می کنند اندازه 1000 متری این نوار است و تولید کنندگان نیز از خریداری مشتریان نوار تیپ 1000 متری  و بالای آن بسیار استقبال می کنند و در صورت اشتیاق خریدار به خرید مجدد با مشتری خود قرارداد خوبی امضا می کنند تا همکاری خوب و پرسودی را با برند خود انجام دهند.

یکی دیگر از شاخصه ها و فاکتورهای خرید نوار تیپ و شیلنگ آب پارچه ای خرید به صورت بسته بندی شده است و سوالی که در ذهن مشتری هنگام خرید نوارتیپ بسته ای ایجاد می شود این است که در هر بسته نوار تیپ چند متر نوار وجود دارد.

یکی دیگر از ابعاد سفارشی توسط مشتریان برای خرید نوار تیپ اندازه 2 اینچی آن است و اندازه 2 اینچ نیز برای مشتریان اندازه ای قابل قبول در بحث خرید نوار تیپ است.

شما کشاورزان و مشتریان عزیز می توانید انواع نوارهای تیپی و شیلنگ حصیری را با اندازه و سایزهای مختلف و همچنین انواع میزان ضخامت و ضخیم بودن را از فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر درسطح کشور و یا سایتها و فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

نوار تیپ بارانی

نزدیک به 50 سال پیش برای اولین بار در آمریکا محصولی اختراع شد که بعنوان نوار تیپ بارانی ورسک نامیده شد که تحولی عظیم در صنعت و محصولات کشاورزی بوجود آمد و در مناطق گرمسیر و کم آب جهان این محصول به فراوانی یافت شد. مدلی که در نوار تیپ از مواد نو ساخته شده است مدل سبز آن است که این مدل و برند می تواند بسیار عالی عمل کند و اگر به دنبال آسیب نرساندن به طبیعت باشید قطعا می توانید از  این مدل نوار تیپ استفاده نمایید.

شاید هیچ گاه نگاهی رو به جلو برای بازیافت مواد نداشته باشید اما الان می توانید این کار را انجام دهید و موادی مانند این نوار تیپ سبز را بعد از بلا استفاده شدن بازیافت نمایید.

برخی از آبیاری زمینهای مزروعی علاوه بر استفاده از پمپ آب فشار قوی، نوار تیپ را زیر خاک می گذارند زیرا می تواند بسیار عالی تر عمل کند به این دلیل که نوار تیپ اگر زیر زمین باشد می تواند بسیار عمر بکند زیرا که نور آفتاب به آن مستقیم اصابت نمی کند و با توجه به تیره بودن رنگ این نوارها جذب گرما هم بسیار زیاد خواهد بود و در نتیجه عمر آن کوتاه می شد، اما دومین دلیل که برای نوارهای زیر خاکی می توان عنوان کرد این است که در زیر خاک بودن این نوارها باعث می شود که آب بیشتری وارد خاک شود و هم ریشه گیاهان به صورت مستقیم آبیاری می شوند و در نتیجه آب زیادی وارد درختان خواهد شد.

پست بعدی

واکس کفش جیر سفید

چ سپتامبر 21 , 2022
افرادی که به وضعیت ظاهری خود اهمیت زیادی می‌ دهند معمولاً نسبت ‌به رسیدگی به کفشهای خود نیز اقداماتی انجام می‌ دهد واکس کفش جیر مشکی با کیفیت عالی یکی از انواع واکسهایی است که برای تمیز بودن و مرتب بودن کفشها استفاده می ‌شود و تاثیر زیادی در زیبایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000