گوران همسرم را از پنجره به بیرون پرتاب کرد

اعتمادآنلاین|

روزنامه شهروند با همسر شلیر رسولی و خانواده های دو زنی که گوران آنها را گروگان گرفته بود مصاحبه کرده و از وضعیت این روزهای آنان نوشته است.

به گزارش شهروند، همسر شلیر رسولی می‌گوید: «حال و روز فرزندانم خوب نیست. همه این اتفاق‌ها جلوی چشم فرزندانم رخ داد و آنها دلتنگ مادرشان هستند. گوران وقتی دید که همسرم می‌خواهد خودش را از پنجره به بیرون پرتاب کند، خودش اقدام به این کار کرد و همسرم را پرت کرد.»

خواهرم شب ها تا صبح گریه می کند

برادرمعلمی که از سوی گوران به گروگان گرفته شده بود، نیز جزئیات ماجرا را اینگونه روایت می‌کند: «خواهرم 35 سال دارد. او به خاطر وحشت نیمه‌بیهوش می‌شود. گوران به خلاف معروف بود. او در کار اسلحه بود. شمش می‌دزدید. قاچاق می‌کرد. در کل جزو اراذل آنجا بود. بعد از این اتفاق، خواهرم هنوز به خودش نیامده است. مرتب گریه می‌کند. خواهرم معلم است. او شب‌ها از خواب می‌پرد و تا صبح گریه می‌کند.»

همسرم دیگر نمی تواند در آن خانه بماند

همسر یکی دیگر از زنانی که گروگان گرفته شد، نیز می‌گوید: «همسرم آن روز با دختر 4 ساله و پسر 12 ساله‌ام در خانه تنها بود. همسرم می‌گوید من در خانه بودم که ناگهان دیدم روبه‌روی من نشسته است. خیلی ترسیدم. جیغ کشیدم، او هم بلافاصله چاقو را روی گلوی من گذاشت. وقتی به آنجا رسیدیم فرار کرد. ولی همسرم حالش بد شد. حتی روی صورت و گردنش آثار چنگ این مرد مشخص است. همسرم تا چند روز نمی‌توانست حرف بزند، شوکه بود. تازه توانسته کمی صحبت کند. او را به سنندج و به خانه بستگانم بردم. چون دیگر نتوانست در آن خانه بماند. ما از این مرد شکایت داریم. او زندگی ما را نابود کرد. بچه‌هایم ترسیده‌اند و حال‌شان خوب نیست. می‌خواهم آنها را پیش روانکاو ببرم تا شاید خوب شوند.»

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حمله گرگاس به مردم یک روستا/ چهار نفر زخمی شدند

س سپتامبر 20 , 2022
ایلنا نوشت: جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: در روزهای گذشته یک قلاده گرگاس به چند نفر از اهالی روستای درفک سبزوار حمله برده که در این حادثه ۳ نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا زخمی شده‌اند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000