جریان ضرب و شتم یک خانم در ارومیه توسط پلیس چه بود؟

اعتمادآنلاین|

سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و شیطنت برخی از اشخاص معاند و فرصت طلب مبنی ضرب و شتم یک خانم در ارومیه توسط پلیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این خانم یکی از اعضای باند جعل اسکناس، کلاهبرداری و سرقت به عنف است که با صحنه سازی و پرت کردن خودش از خودرو سبب فرار همدستش می شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی عوامل انتظامی، نامبرده در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری شناسایی و پس از تعقیب و گریز در یکی از محلات ارومیه با رعایت کامل حقوق شهروندی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان گفت: پلیس همواره خدمتگذار مردم بوده و شهروندان محترم بدون بررسی صحت مطالب منتشر شده در فضای مجازی، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند و با دقت بیشتر، فضا را برای فعالیت مغرضان و افراد ناآگاه فراهم نکنند.

شکری بیان داشت: پلیس بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود، اقدامات اطلاعاتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام داده و با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پشت پرده مکالمات سرداران دفاع مقدس

س سپتامبر 20 , 2022
برنامه «راویان» به مناسبت هفته دفاع مقدس هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000