توخل گزینه جانشینی ناگلزمان

اعتمادآنلاین|

بایرن مونیخ بدترین شروعش در طول 12 سال اخیر رقابت‌های بوندس‌لیگا را داشته و در چهار بازی اخیر خود در این رقابت‌ها موفق به کسب برد نشده‌ و همین سبب شده تا جایگاه یولیان ناگلزمان در این تیم به خطر بیفتد. در حالی که مدیران باشگاه بایرن مونیخ حمایت خود از این مربی 35 ساله را اعلام کرده‌اند اما او سایه توماس توخل را بالای سر خود حس می‌کند.

به گزارش تسنیم، بر اساس گزارش نشریه «بیلد» آلمان؛ توماس توخل که اخیراً از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شد، تهدیدی نامرئی برای ناگلزمان است. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه بایرن مونیخ علاقه زیادی به این مربی آلمانی دارند و دستاوردهای او را تحسین می‌کنند، برای همین در صورتی که بایرن در ادامه فصل با ناگلزمان نتایج خوبی کسب نکند، توخل گزینه‌ای بسیار جدی برای جانشینی او خواهد شد. حسین صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ علاقه زیادی به توماس توخل دارد.

اولیور کان مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ روز گذشته (یکشنبه) در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گفته بود: ما در حال حاضر به هیچ مربی دیگری فکر نمی‌کنیم و کاملاً از یولیان ناگلزمان مطمئن هستیم. باید هر چه سریع‌تر به مسیر درست بازگردیم. پس از بازی‌های ملی باید با تمام قوا به مصاف بایرلورکوزن برویم.

یولیان ناگلزمان بازیکنانش را در درجه اول مسئول چنین عملکردهایی می‌داند، به خصوص به دلیل موقعیت‌های زیادی که از دست می‌دهند و او معتقد است که بازیکنانش قدر موقعیت‌هایی که در یک‌سوم زمین حریف به دست می‌آورند را به خوبی نمی‌دانند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

توضیحات پلیس درباره پوشش مهسا امینی قبل از بازداشت صحت دارد؟ + عکس

د سپتامبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره نحوه پوشش مهسا امینی گفته است: «پوشش و لباس خانم امینی با آنچه در تصویر کلاس آموزشی منتشر شده متفاوت بوده است.» به گزارش اعتمادآنلاین، تصاویر زیر پوشش قبل و بعد دستگیری مهسا امینی است که در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000