تولید ۵۹ هزار تن گاز مایع خام در پالایشگاه گاز ایلام در سه ماهه اول سال جاری

اعتمادآنلاین|

نوریان مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام بیان کرد : مسولیت های اجتماعی را یکی از اولویت های این شرکت میداند و گفت: در سه مولفه آب و هوا و خاک هیچ گونه آلایندگی وجود ندارد.

مدیر عامل پالایش گاز پدافند غیر عامل را در شرکت پالایش مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در راستای ارتقاء زیست بوم اقدامات موثری انجام گرفته است.

این مسئول ادامه داد: در راستای مسولیت های اجتماعی حمایت از تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در سالهای گذشته صورت گرفته و بنا داریم از دیگر رشته های ورزشی نیز حمایت هایی داشته باشیم و اعتباری بالغ بر ۹۴میلیارد ریال هزینه کرد تخصیص یافته است.

وی در ادامه این آیین حمایت از دانش بنیان و نخبگان را از دیگر برنامه های این شرکت پالایش عنوان کرد و گفت: مطبوعات و رسانه ها در معرفی این ظرفیت های بالقوه نفش آفرین است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به افزایش ۵ درصدی تولید و فروش گوگرد و ۲۸۴ درصدی گاز اتان در سال گذشته به نسبت پارسال در این واحد صنعتی اشاره و تصریح کرد: گوگرد تولیدی این پالایشگاه با خلوص ۹۹٫۹۸ درصد از خالص‌ترین و با کیفیت‌ترین گوگردهای‌های تولیدی در سطح کشور است که عمده مصرف آن در صنایع داخلی است‌ و گاز اتان نیز به‌عنوان خوراک مصرفی در اختیار پتروشیمی ایلام قرار می‌گیرد

وی با بیان اینکه تولید و فروش گاز مایع خام در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ماقبل ۲۱۶ درصد رشد داشته و این مهم در راستای تلاش های مجموعه عملیاتی این پالایشگاه محقق شده است، اظهار داشت: شرکت پالایش گاز ایلام همسو با تأمین پایدار خوراک صنایع پایین‌دستی، تلاش خود را در زمینه پایداری تولید این محصول دوچندان کرده است

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه سالانه ۱۳۰ هزار تن گاز اتان، ۲۳۰ هزارتن گاز مایع خام، ۸۰ هزارتن گوگرد و یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه میعانات گازی در این واحد صنعتی تولید می‌شود، گفت: محصولات اتان، میعانات گازی و گاز مایع خام به‌عنوان خوراک پتروشیمی ایلام سبب اشتغالزایی هرچه بیشتر در استان شده و گاز اتان به‌عنوان یکی از تولیدات پنجگانه پالایشگاه گاز ایلام با خلوص بیش از ۹۹ درصد یکی از محصولات ارزشمند این مجموعه است.

تولید ۵۹ هزار تن گاز مایع خام در سه ماهه اول سال جاری

وی از تولید ۵۹ هزار تن گاز مایع خام در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این میزان تولید و فروش نسبت به سه ماهه اول سال گذشته از افزایش ۱۰۹ درصدی برخوردار است که نشان می دهد این واحد صنعتی برنامه های مدونی برای افزایش تولیدات و فروش آنها در دستور کار قرار داده است.

نوریان در پایان اظهار کرد: اجرایی ۲۵ هکتار جنگل کاری و فضای سبز صورت گرفته و زباله سوز لجن‌های صنعتی نیز در پالایشگاه راه اندازی شده است.

طرح توسعه پالایشگاه گاز ایلام در قالب فاز ۲ درحال اجراست.

پست بعدی

حکم مرگ برای زن میانسال به جرم قتل پیرمرد همسایه

ج جولای 15 , 2022
اعتمادآنلاین| زنی که به قتل پیرمرد همسایه متهم شده بود، به قصاص محکوم شد و قضات دادگاه همسر سوم مقتول را نیز به ۱۵ سال حبس محکوم کردند. به گزارش اعتمادآنلاین، پیکر خون‌آلود مقتول را یکی از همسایه‌ها پیدا کرده و به ماموران خبر داده بود. گزارش یک قتل دلخراش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000