پست بعدی

دوربین سرگردان در برزخ

د سپتامبر 19 , 2022
«نرگس آبیار» در فیلم جدیدش (ابلق) به‌سوی فضایی کوچک، «ایزوله» و تک لوکیشنی، رفته است. او معمولاً کارگردانِ محیط بیرونی، لوکیشن‌های زیاد، روایت چند سویه و… است. اغلب در این شرایط، با تسلط کار می‌کند؛ اما، ابلق پاشنه آشیل اوست. انگار در فضای کوچک و متروک گیر افتاده است. فیلم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000