سفر رئیس اسرائیل به بحرین برای اولین بار

اعتمادآنلاین|

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی روز جمعه (دیروز) از سفر خود به بحرین برای اولین بار پس از توافق علنی‌سازی روابط خبر داد.

به گزارش فارس و به نوشته وبگاه فلسطینی معا، او گفت: «ماه آینده به بحرین می‌روم و مهمان پادشاه حمد بن عیسی هستم تا راههای جدیدی برای گسترش روابط و توسعه صلح و شکوفایی پیش روی خود قرار دهیم.»

این سفر دو سال پس از توافق سازش و علنی‌سازی روابط میان تل آویو و منامه رخ می‌دهد. دو رژیمی که طی این مدت با سرعت بیشتری در مقایسه با دیگر دولت‌های سازشگر به سمت گسترش روابط در همه ابعاد به خصوص امنیتی پیش رفته‌اند.

اعلام این سفر در حالی انجام شد که «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات نیز پس از سفر سه روزه به سرزمین اشغالی، شب گذشته به ابوظبی بازگشت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اولین تصویر از مزار مهسا امینی+ عکس

ش سپتامبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| پیکر مهسا امینی صبح امروز در زادگاهش توسط مردم سقز تشییع و به خاک سپرده شد. بر روی سنگ قبر موقت نوشته شده: ژینا جان تو نمی‌میری، نامت یک رمز می‌شود… آیا این خبر مفید بود؟ 3 0 نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 0 رای مخالف

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000