موافقت دپای با جدایی از بارسلونا

اعتمادآنلاین|

مهاجم هلندی آبی اناری‌ها موافقت خود را برای جدایی از این تیم اعلام کرده است و یوونتوس جدی‌ترین مشتری اوست.

به گزارش ایسنا، ممفیس دپای یکی از بازیکنان مورد علاقه رونالد کومان بود و توسط این مربی هلندی به آبی اناری‌ها آورده شد.

به نظر می‌رسد که دپای چاره‌ای جز جدایی از آبی اناری‌ها ندارد.

از یک طرف ترافیک در خط حمله بارسلونا و از طرف دیگر هم مشکلات مالی که این باشگاه به خاطر جذب بازیکنان جدید با آن روبه‌رو است، باعث شده است تا دپای در فهرست فروش باشگاه قرار گیرد.

طبق اعلام روزنامه الموندو سرانجام ممفیس دپای موافقت خود را برای جدایی از آبی اناری‌ها اعلام کرد و باشگاه بارسلونا برای فروش او ۲۰ میلیون یورو می‌خواهد.

از یوونتوس به عنوان جدی‌ترین مشتری این بازیکن سخن به میان می‌آید و به احتمال خیلی زیاد او بعد از حضور در لیگ جزیره، لیگ فرانسه، رقابت‌های لالیگا، این بار حضور در سری A را تجربه کند.

دپای یکی از بازیکنان آماده بارسلونا در بازی‌های دوستانه پیش از فصل بود اما ظاهرا او هم مانند دی‌یانگ چاره‌ای جز جدایی از آبی اناری‌ها ندارد.

پست بعدی

توضیحات وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت در روزهای گذشته

چ آگوست 3 , 2022
اعتمادآنلاین| عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، درباره کندی اینترنت در روزهای گذشته، گفت: هفته اخیر دو حادثه داشتیم که یکی در مشهد بود که در اثر قصور پیمانکاران یکی از فیبرهای نوری قطع شد و موجب قطعی ارتباط چند استان بود که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000