وزارت کشور و پزشکی قانونی سریعا گزارش مرگ مهسا امینی را ارائه کنند

اعتمادآنلاین|

القاصی مهر، رییس کل دادگستری تهران پس از صدور دستور بررسی پرونده علت فوت مهسا امینی در هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی، از نماینده تعیین شده ی وزیر کشور و کارگروه مربوطه در پزشکی قانونی خواست در اسرع وقت گزارش ها و جمع بندی های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه بر اساس این گزارش رییس کل دادگستری تهران تاکید کرده روند بررسی های دقیق قضایی از همان ساعات اولیه وقوع این اتفاق آغاز شده است.

القاصی مهر همچنین تصریح کرد: نتیجه بررسی‌ها در مراحل مختلف اطلاع رسانی خواهد شد و مردم شریف مطمئن باشند قوه قضاییه و مدعی العموم پیگیر این موضوع هستند و این پرونده به صورت ویژه، سریع و دقیق مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هرنوع تغییر در مرزهای ژئوپلتیکی منطقه غیرقابل قبول است

ش سپتامبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رئیسی و رجب طیب ادوغان روسای جمهور ایران و ترکیه شامگاه جمعه در حاشیه بیست و دومین اجلاس سازمان همکاری شانگهای در سمرقند، دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش ایرنا، روسای جمهور ایران و ترکیه با مرور توافقات صورت گرفته در سفر اخیر اردوغان به تهران و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000