آیا خرید آرد سوخاری کیلویی مقرون به صرفه تر است؟

این روز ها برای لذید تر شدن غذا از آرد سوخاری خوب استفاده می کنند که با نان لواش یا نان باگت طی فرآیندی به دست می آید با ما همراه باشید تا به بررسی این ماده غذایی خوش طعم بپردازیم. معمولا از نان های حجیم برای تهیه آرد سوخاری استفاده کرده به صورتی که در مقابل گرما قرار گرفته و باید نم موجود در آن از بین رود و کاملا خشک شود.

اگر نان را خشک کنیم طی فرآیندی آرد سوخاری به دست می آید یا نان تست های موجود در مغازه به هر دلیلی فروش نرود و به دلیل تاریخ مصرف گذشتن امکان استفاده نباشد ولی هنوز سالم هستند، مجدد به کارخانه برگشت خورده و برای خشک شدن در فر قرار می گیرد که برای تهیه این محصول شما عزیزان می توانید به مجموعه ما یعنی آراد برندینگ مراجعه نمایید.

از آرد سوخاری برای تهیه انواع غذا ها مانند مرغ استفاده کرده که طعم جدیدی را به همراه دارد و استفاده از آن بسیار راحت بوده به این صورت که مرغ یا میگو را کاملا خشک کرده و عاری از رطوبت باشد مرغ را در آرد سوخاری قرار دهید و بی وقفه آن را داخل مخلوط شیر و تخم مرغ بغلطانید این عمل را طی دو یا سرمرحله تکرار کرده تا تمام قسمت های مرغ آغشته به آرد شود سپس داخل روغن حیوانی اصل که از قبل داغ شده با حرارت زیاد سرخ کنید، به همین راحتی غذای خوش طعم و دلنشین ما آماده ی سرو می باشد.

می توانیم آرد سوخاری را به صورت آماده از مراکز معتبر یا به صورت خانگی با نان باگت تهیه کنیم. شما برای تهیه این مدل آرد می توانید از نان تست، نان باگت، نان چند غله یا نان جو استفاده کرده، بعد از آنکه به تکه های کوچیک تری تقسیم کردید درون فر به مدت زمان 10 الی 15 دقیقه صبر کنید تا خشک شده سپس آن را کاملا ریز کرده و از الک رد کنید تا اگر دانه درشتی هنوز باقی مانده بود دوباره خرد شود.

آرد سوخاری خارجی

آرد های سوخاری دارای انواع مختلف ایرانی و خارجی دارند که در بین مردم جامعه طرفداران خاص خودشان را دارند، که به عنوان مثال در آرد سوخاری خرجی میتوان آرد سوخاری خانگی را نام برد.

این آرد که از گزینه های پرطرفدار در بین مردم است که آرد سوخاری خارجی معمولا برخلاف دیگر آرد های سوخاری دارای ادویجات نیز هستند، ادویه هایی مانند پونه کوهی و ریحان همچنین نمک و فلفل، پودر سیر، تکه های جعفری و پودر پیاز  نیز هستند در حالی که در قفسه های فروشگاه ها میبینیم که آرد های سوخاری بدون ادویه به خاطر طعم بیاتی که دارند فروش نمیروند.

اما آرد سوخاری خارجی به دلیل وجود ادویه و عطر و طعم بسیار خوبی که ارئه میدهند همیشه جزو پرفروش ترین آرد های سوخاری هستند که همین باعث وجه تمایزی بین آرد سوخاری ایرانی و خارجی شده است که طعم متفاوتی را به غذا های سوخاری شما میبخشند.

آرد های سوخاری همانطور از تنوع بالایی در ریز و درشت بودن و خشک بئدن برخوردار هستند در کیفیت هم به همین گونه دارای انواع مختلفی هستند، آرد سوخاری برتر عالی که ما میتوانیم به شما ارائه دهیم اگر نگوییم بهترین قطعا یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار به شمار میرود که طیف زیادی از طرفداران آرد سوخاری را به خودش اختصاص داده است، که قطعا شما هم با استفاده از این آرد سوخاری میتوانید به طعمی بینظیر و دلنشین دست پیدا کنید و این آرد عضوی جدا نشدنی از آشپزخانه شما باشد.

آرد سوخاری کیلویی

قیمت پودر سوخاری پانکو یک کیلویی با پانکو 4 کیلویی  و یا غیره با توجه به وزن و کیفیت آنها باهم متفاوت است.باید دانست برای غذای مورد نظر چه پودری نیاز دارید تا قیمت آن را هم بهتر بدانید. برای مثال پودر سوخاری درشت برای سوخاری کردن فیله های مرغ و ماهی گزینه بسیار مناسبی است.این مدل پودر سوخاری به غذا طعمی عالی و بافتی کاملا ترد می بخشد.

هنگام خرید آرد سوخاری کیلویی پانکو باید به یک سری نکات مهم توجه کرد.امروزه خرید و فروش پودر سوخاری تند به شکل عمده و هم چنین به شکل بسته بندی از جمله پانکو 6 نفره در مرکز خرید ما به شکل اینترنتی برای رفاه حال شما صورت می گیرد. پودر سوخاری پانکو مرکز خرید ما دارای ویژگی های خاصی از جمله:قیمت مناسب تنوع در سایز دانه بندی زیرا یک نمونه دانه درشت داریم و یک نمونه ریز داریم.بسته بندی با طراحی منحصر به فرد پروانه بهداشت دارای طعم های متفاوت و خوشمزه داشتن تاریخ تولید و تاریخ انقضا می باشد.

پست بعدی

چرا میزان خرید قفل دوچرخه در تبریز کاهش یافته است؟

پ سپتامبر 15 , 2022
امروزه با توجه به کاربردهای زیادی که از دوچرخه می شود قطع به یقین نگهداری و استفاده از قفلها فوق‌العاده در امنیت این دوچرخه ها کاربرد دارد از شهرهایی که فوق العاده در حوزه تولید دوچرخه فعال هستند می توان از اصفهان تبریز تهران نام برد. اینان شهرهایی هستند که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000