واکنش اولیانوف به اظهارات‌ بورل درباره برجام

اعتمادآنلاین|

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین نسبت به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین درباره وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای [برجام]، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، اولیانوف درواکنش به صحبت های اخیر بورل در گفتگو با خبرگزاری فرانسه که گفته بود، «متاسفانه با توجه به شرایط سیاسی در آمریکا و با توجه به اینکه بسیاری از مسائل همچنان قطعی نشده است، ما در نوعی بن‌بست مانده‌ایم.» در صفحه توییترش نوشت:

*البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.

آمریکا و ایران در هفته‌های اخیر در حال بررسی پاسخ‌های یکدیگر نسبت به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای بوده‌اند که به گفته مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، آخرین متن پیش‌نویس و آخرین پیشنهاد برای رسیدن به توافقی بر سر احیای توافق هسته‌ای است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«پایان کرونا» نزدیک است؟

پ سپتامبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| بیش از سه سال از همه گیری بیماری کرونا در جهان گذشته و به نظر می رسد حالا این بیماری تا حد زیادی قابل کنترل شده است.دبیر کل سازمان جهانی بهداشت نیز روز گذشته (چهارشنبه) در اظهاراتی امیدوارکننده از قرار گرفتن در شرایطی مطلوب برای پایان دادن به همه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000