«پایان کرونا» نزدیک است؟

اعتمادآنلاین|

بیش از سه سال از همه گیری بیماری کرونا در جهان گذشته و به نظر می رسد حالا این بیماری تا حد زیادی قابل کنترل شده است.دبیر کل سازمان جهانی بهداشت نیز روز گذشته (چهارشنبه) در اظهاراتی امیدوارکننده از قرار گرفتن در شرایطی مطلوب برای پایان دادن به همه گیری کووید-۱۹ گفت.

به گزارش ایسنا، "تدروس آدهانوم" دبیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت:

*ما هنوز در این موقعیت قرار نگرفته‌ایم، اما پایان همه‌گیری کووید-۱۹ قابل رویت است. این خوشبینانه‌ترین ارزیابی این سازمان از زمان اعلام وضعیت اضطراری بین‌المللی در ژانویه ۲۰۲۰ است.

*همه گیری این بیماری مثل دو ماراتن است، اکنون زمان آن است که با جدیت بیشتری بدویم و مطمئن شویم که از خط پایان عبور می‌کنیم و پاداش تمام تلاش خود را می‌گیریم.

*کشورها باید سیاست‌های خود را با جدیت دنبال و آنها را برای مقابله با کووید-۱۹ و ویروس‌های آینده تقویت کنند. همچنین ضرورت دارد کشورها ۱۰۰ درصد گروه‌های پرخطر خود را در برابر بیماری واکسینه کنند و به غربالگری ویروس ادامه دهند.

بنابر پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر" تاکنون بیش از ۶.۵ میلیون نفر در جهان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده و بیش از ۶۱۵ میلیون نفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند. شیوع این بیماری اقتصاد جهانی و نظام سلامت را تحت تاثیر قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تظاهرات در بیروت در پی بحران اقتصادی لبنان

پ سپتامبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| در پی بحران اقتصادی در لبنان، لیره بیش از ۹۵ درصد از ارزش خود در برابر دلار را از دست داد و بیش از ۸۰ درصد لبنانی‌ها زیر خط فقر قرار گرفتند و میانگین بیکاری در این کشور به حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است. به گزارش ایسنا، وخامت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000