ترامپ از احتمال کشته شدن توسط ایران وحشت داشت

اعتمادآنلاین|

دو تن از روزنامه‌نگاران آمریکایی در کتاب تازه‌شان درباره دونالد ترامپ نوشته‌اند که او بعد از ترور [سردار] قاسم سلیمانی، در جمعی خصوصی گفته که از احتمال کشته شدن توسط ایران وحشت دارد.

به گزارش انتخاب، به نقل از ​بی بی سی، این کتاب توسط پیتر بیکر و سوزان گلسر نوشته شده و قرار است هفته آینده با نام «تفرقه‌افکن: ترامپ در کاخ سفید ۲۰۱۷-۲۰۲۱» به بازار بیاید.

این دو نفر در روزنامه نیویورک تایمز و مجله نیویورکر کار می‌کنند که هر دو از نشریات منتقد دونالد ترامپ محسوب می‌شوند.

روزنامه گاردین (چاپ لندن) گزارش داده که به نسخه‌ای از این کتاب دست یافته و در آن از وحشت رئیس‌جمهور آمریکا توسط ایران، مطالبی منتشر شده است.

بر اساس این گزارش در کتاب آمده که برخلاف رفتارهای تهاجمی دونالد ترامپ در انظار عمومی، او در یک مهمانی به دوستانش در فلوریدا گفته که می‌ترسد ایران او را ترور کند.

او گفته به همین دلیل ناچار است زودتر به واشنگتن بازگردد تا در امان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کنگر فرنگی در مشهد حادثه ساز شد !!!

چ سپتامبر 14 , 2022
مطالعه ای روی 247 فرد مبتلا به سوء هاضمه نشان داد که مصرف روزانه عصاره برگ کنگر فرنگی به مدت 6 هفته علائمی مانند نفخ و احساس ناراحتی سیری را در مقایسه با عدم مصرف عصاره برگ کنگر فرنگی کاهش می دهد. کنگر فرنگی حاوی اینولین می باشد که در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000