2 زورگیر محله یوسف‌آباد دستگیر شدند

اعتمادآنلاین|

2 موبایل‌قاپ حرفه‌ای که با موتورسیکلت سرقتی از شهروندان سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کیومرث حسنوند، سرکلانترسوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در محله یوسف آباد به روش زورگیری توسط دو موتور سوار رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و گشت‌زنی‌های هدفمند، افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهمان را رصد کردند، افزود: ماموران در حال گشت‌زنی در نقاط جرم‌خیز بود که موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش را با همان مشخصات اعلامی و در حال زاغ‌زنی مشاهده کردند. با ارتکاب سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان طرح مهار اجرا و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر 2 متهم دستگیر شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان 5 دستگاه تلفن همراه سرقتی و 2 قبضه سلاح کشف و با استعلام وضعیت موتورسیکلت مشخص شد موتورسیکلت سارقان سرقتی بوده و روز گذشته از شمال تهران سرقت شده است. متهمان 25 و 27 ساله در تحقیقات اولیه به سرقت موتورسیکلت و تلفن همراه با تهدید سلاح و زورگیری معترف و مالباختگان شناسایی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

توصیه ساپینتو به ملی پوشان استقلال؛ خودتان را به کی‌روش نشان دهید

چ سپتامبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| ساپینتو بهتر از هر کسی روی کی روش شناخت دارد و می گوید او اصلا مربی سفارش پذیری نیست. سرمربی آبی ها خطاب به شاگردانش گفته باید تلاش کنید خودتان را به کارلوس کی روش نشان بدهید تا او توانایی های فنی شما را ببیند. کی روش اصلا به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000