ماجرای شکایت 25 میلیارد دلاری از گوگل در انگلیس و هلند

اعتمادآنلاین|

یک شرکت حقوقی قرار است به نمایندگی از شاکیان گوگل دو شکایت مجزا در انگلیس و هلند با مجموع ارزش 25.4 میلیارد دلار به جریان بیندازند.

​به گزارش فارس، به نقل از رویترز، با شکایت برخی افراد اقدامات گوگل در تبلیغات اخیرا زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی رفته است.

سال گذشته بود که شورای رقابت فرانسه گوگل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 225 میلیون دلار جریمه کرد و کمیسیون اروپایی و نهاد همتای آن در انگلیس هم‌اکنون در حال بررسی اقدامات تبلیغاتی گوگل و استفاده ناعادلانه این شرکت از مزایا در قبال دیگر رقبا هستند.

دامی‌ین گرادین، بنیان‌گذار موسسه حقوقی گرادین پارتنرز، امروز طی بیانیه‌ای گفت: وقت آن رسیده که گوگل به مسئولیتش عمل کرده و خسارتی که به این صنعت مهم وارد کرده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کند. به همین دلیل است که امروز ما در حال اقامه دعوی برای دریافت غرامت از گوگل در اتحادیه اروپا و انگلیس هستیم.

گوگل به سرعت نسبت به این ادعاها واکنش نشان داده و آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد انتقاد قرار داده است.

سخنگوی گوگل می‌گوید: این گونه دعاوی قضایی فرصت‌طلبانه و شیطنت‌آمیز است. زمانی که ما متن شکایت‌نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کنیم با قدرت با آن مقابله خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

رهبران اروپا با مردم خود درباره وخامت بحران انرژی صادق نیستند

س سپتامبر 13 , 2022
اعتمادآنلاین| «لیونل لورن» یک روزنامه نگار در مقاله‌ای برای خبرگزاری بلومبرگ گفت که «اورسولا فون درلاین» رئیس کمیسیاریای اروپا باید به مردم اروپا اطلاع دهد که زمستان بسیار سختی در راه است. ​به گزارش فارس، به گفته وی، فون درلاین باید بر اساس هرگونه روند تغییر بحران انرژی به مردم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000