سرقت 35 میلیاردی با دستگاه اسکیمر

اعتمادآنلاین|

2 سارق که از طریق اسکیمر، از حساب بانکی مردم 35 میلیارد ریال سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی شکایت های متعدد افراد مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی کارت بانکی آنها را اسکیم (کپی) کرده و با انجام تراکنش خرید از پایانه‌های کارتخوان از حساب آنها برداشت شده است، شناسایی متهمان در دستور کار مأموران پلیس فتا استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با تشکیل جلسات متعدد و بررسی فنی پرونده‌های مطروحه در نهایت 2 فرد 19 و 35 ساله در این رابطه شناسایی و مشخص شد آنها در شهر تهران اقدام به پولشویی و انتقال احتمالی وجوه به خارج از کشور می‌کنند.

سردار میرفیضی گفت: ماموران پلیس فتا استان قم سپس ضمن هماهنگی قضائی، با حضور در تهران و در عملیاتی مشترک با مأموران پلیس فتا استان تهران بزرگ متهمان را شناسایی و در فرصتی مناسب طی عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم 35 ساله دارای سوابق متعدد در حوزه اسکیمر و از محکومان تحت تعقیب بوده که در گذشته به کشور ترکیه گریخته و مجدداً به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و در حیطه جرایم خشن نیز دارای یک مورد سابقه سرقت مسلحانه است، از وی حین دستگیری یک کیف دستی حاوی مقادیر زیادی وجه نقد، دلار، تعداد زیادی پوکه سیم کارت و تعدادی کارت بانکی کپی شده به همراه تعدادی گوشی تلفن همراه و یک عدد سیم کارت کشور ترکیه توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه این پرونده 30 شاکی دارد، وجه برداشت شده از حساب مردم را توسط متهمان 35 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: افراد مذکور طی تحقیقات انجام شده به بزه انتس

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خبرنگار پاکستانی شناکنان از داخل سیل گزارش فرستاد+ ویدئو

س سپتامبر 13 , 2022
اعتمادآنلاین| یک خبرنگار پاکستانی گزارش خود را در حالی روی آنتن برد که در جریان سیل با یک دست صخره‌ای را گرفته و با دست دیگر میکروفون را نگه داشته بود. به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی به استناد ویدئوی منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی پاکستانی خبر دادند، این خبرنگار پاکستانی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000