انتقاد یک نماینده مجلس از مدیریت راهپیمایی اربعین

اعتمادآنلاین|

سیدجواد حسینی‌کیا، نماینده سنقر و کلیایی از شهرهای استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی نامناسب برای برگزاری اربعین امسال عنوان کرد: مشکل اصلی این اتفاقات در داخل است.

به گزارش جماران،‌ حسینی کیا با بیان اینکه بخشی دیگر از مشکلات، عدم اطلاع رسانی برای زوار بود، یادآور شد: از سوی دیگر، همانگونه که گفته شد در مرز نتوانستیم با عراقی‌ها تعامل جدی داشته باشیم تا زوار ورود و خروج مناسبی داشته باشند. البته امروز شنیدیم رفت و آمد افراد روان‌تر شده است.

او تاکید کرد: عدم برنامه‌ریزی در استان‌ها و عدم توان کشوری باعث شد مسئولان نتوانند تعاملات را درست انجام دهند و به خوبی در این مورد اطلاع رسانی کنند.

این نماینده مجلس افزود: دولت سیزدهم اولین سالی است است که اربعین را مدیریت می کند و نتوانست مدیریت و تعاملات لازم را به خوبی برقرار کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دسا - کی‌روش؛ تکمیل مأموریت نیمه‌تمام مصر

س سپتامبر 13 , 2022
اعتمادآنلاین| کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بامداد چهارشنبه (۲۳ شهریور) وارد ایران می‌شود. اگرچه تاکنون اسامی دستیاران او در تیم ملی به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده‌ است اما از روز یکشنبه بسیاری از سایت‌های خارجی اسامی دستیاران خارجی کی‌روش را به این ترتیب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000