فاکتورهای مهمی که در خرید کیک تولد خاص ساده باید به آنها توجه نمایید

یکی از عباراتی که در سراسر جهان دارای یک مفهوم مشترک می باشد عبارت کیک تولد بوده که از خوراکیهای اصلی در جشن تولد به شمار می رود و در ملل مختلف طرز تهیه های متفاوت و متعددی و البته تزیین های بسیار زیبایی را شامل می شود که ما در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برخی از افراد علاقه دارند که محصولات مختلف را به صورت خانگی تهیه کنند ما قصد داریم تا در مقاله مجموعه آراد برندینگ طرز تهیه کیک دوقلو لاهیجان تولد را به صورت مختصر شرح دهیم.

در ابتدا باید یک کیک اسفنجی بپزید، بهتر است که پخت کیک یک روز قبل از خامه کشی صورت گیرد.

نیم ساعت قبل از شروع کار خامه قنادی را از فریزر خارج کنید تا آب شود سپس آن را به وسیله هم زن با دور کم حدود 4 الی 5 دقیقه هم زده و سپس به مدت 10 دقیقه آن را با دور تند هم بزنید، هنگامی که جای پره های هم زن روی آن باقی ماند و فرم گرفت آماده است.

خامه فرم گرفته را داخل یک قیف بریزید و به وسیله آن خامه را روی کیک بریزید و دور تا دور آن را خامه بزنید که این کار را با پالت نیز می توانید انجام دهید.

جهت تزیین کیک می توانید موز را به صورت حلقه ای در آورید و آن را روی خامه بگذارید و سطح آن را با موز بپوشانید، شما می توانید شکلات چیپسی را نیز روی مواد دیگر بریزید و خامه را روی موزها و شکلاتهای چیپسی بریزید و آنها را با پالت صاف کنید.

برای لایه بعدی کیک باید کمی شیر را روی کیک بریزید تا کیک مرطوب شود سپس روی آن مجددا خامه بریزید پس از خامه کشی باید دور تا دور کیک را نیز خامه بزنید و روی آن را با موز، گردو، شکلات، نوتلا و غیره پوشش دهید.

پس از انجام مراحل فوق باید توجه داشته باشید که لایه آخر آن باید خامه باشد و بهتر است که کیک را به مدت یک شب در یخچال نگهداری کنید، اگر زمان کافی برای انجام این کار را ندارید می توانید حداقل 2 الی 3 ساعت آن را داخل یخچال بگذارید و پس از گذشت این زمان نوبت به خامه کشی نهایی کیک می رسد.

جهت خامه کشی نهایی کیک باید آن از پایین کیک شروع به خامه کشی کنید و آن را روی یک صفحه گردان قرار دهید و با اعمال فشار دست دور تا دور کیک را توسط قیف خامه بزنید، با توجه به ارتفاع کیکی که تهیه کرده اید دو تا سه ردیف خامه را به کیک زده و اگر از خامه رنگی استفاده کرده اید باید در نهایت خامه سفید رنگ را روی کیک پایپ کنید.

پس از انجام مراحل فوق نوبت به صاف کردن خامه می رسد، قسمتهایی که مقدار خامه آنها کمتر است را دوباره خامه کی کنید و در نهایت به وسیله کارد یا پالت دور تا دور کیک را صاف کنید برای تزیین نهایی کیک می توانید از بیسکوییت، شکلات، ترافل رنگی، انواع استندها و غیره استفاده کنید، همچنین به وسیله خمیر فوندانت می توانید تزیینات زیادی نیز انجام دهید.

 

کیک تولد خاص ساده

یکی از مهم ترین روزهای سال برای هر فردی روز تولد او می باشد و فرصتی مناسب برای این است که کنار خانواده و دوستان خود لحظاتی شاد داشته باشد بنابراین باید کیک تولد تهیه شده برای این مناسبت بهترین نوع کیک باشد این مهم به ما یادآوری می کند که به فاکتورهای متعددی از جمله تزئین و طراحی تصویر کیک را با دقت بیشتری انتخاب نماییم.

در خصوص نحوه انتخاب و گزینش بهترین کیک تولد خاص ساده شما باید به ویژگی های ظاهری و همچنین بافت های اسفنجی و همچنین خامه و شکلات به کار رفته در تهیه آن با دقت ویزه ای توجه نمایید.

برای خرید بهترین کیک تولد نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

بودجه: یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید میزان بودجه ای است که برای خرید کیک تولد کنار گذاشته اید و باید متناسب با آن کیک مورد نظر خود را سفارش دهید.

تم جشن تولد: دقت کنید که کیک تولد باید با تم انتخاب شده برای تولد هماهنگی داشته باشد و باعث از به هم خوردن تم جشن نشود.

طعم کیک: یک کیک خوب باید طعم و مزه خوبی داشته باشد و طعمی را انتخاب کنید که مورد پسند بیشتر افراد باشد، همچنین می توانید گزینه های دیگری نیز به آن اضافه کنید به عنوان مثال می توانید از مغزیجات یا میوه های مختلفی برای قرار گرفتن در لایه های کیک استفاده کنید.

 

خرید کیک تولد

امروزه می دانید که در سراسر جهان این نوع کیک و همچنین کیک کاکائویی جزو خوشمزه ترین و پرطرفدارترین کیک در جهان می باشد که حتی در وعده های عصرانه هم سرو می شود و می توانید در منزل و با مواد اولیه فراوانی که در دسترس دارید آن را بپزید.

دستور تهیه همه کیکها با هم کمی فرق دارد ولی در کل خرید کیک تولد از یک دستورالعمل خاصی پیروی می‌کند بعلاوه در خصوص کیک تولد باید بدانید که نسبت مواد ممکن است در آنها کم و یا زیاد شود و افراد به دلخواه موادی را به آن اضافه یا حذف کنند ولی در نهایت این نوع کیکها بسیار خوشمزه هستند و به خاطر شکلاتی که در آنها استفاده می شود برای سلامت قلب و بدن بسیار مفید می باشد که حتی برای جشنهای عروسی با روکشهای شکلاتی جلوه خاصی به مراسم عروسی می دهد.

پست بعدی

پرهیز رییسی از تسلیت درگذشت ملکه الیزابت ؛ سیاسی، تاریخی یا واکنشی؟

د سپتامبر 12 , 2022
عصرایران نوشت : صحبت از عرف دیپلماتیک است نه سوابق سیاسی و کافی است به یاد آوریم ۸ سال پس از پایان جنگ ایران و عراق صدام‌حسین رییس جمهوری وقت عراق را هاشمی رفسنجانی برای شرکت در سازمان کنفرانس اسلامی به تهران دعوت کرد

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000