تنوع فرهنگی خانواده انسیه خزعلی / از فرزند و خواهرزاده های ساکن غرب تا برادری که با حبیب آهنگ خوانده / چرا با تنوع در جامعه مبارزه می کنید؟

عصر ایران نوشت: همان طور که شما معاون دولت اصول‌گرا هستید و در عین اشتغال خودتان، حامی حضور کمتر زنان و دختران در جامعه‌اید و در حالی که پدرتان یک فقیه سنتی و به شدت سنت‌گرا بوده ولی برادرتان بارها به زندان افتاده و برادر دیگر به جای تبلیغ دینی و فعالیت سیاسی برای اصول‌گرایان، در کار موسیقی است و فرزندتان و خواهر زاده‌هاتان در کانادا و امریکا کار یا اقامت دارند یا اصلا نه، دارند از نزدیک با تهاجم فرهنگی مبارزه می‌کنند جامعه هم مثل خانوادۀ شما متنوع است و نمی‌توانید توقع داشته باشید همه مثل شما پوشش حداکثری داشته باشند و جهان را از همین منظری ببینند که شما می‌بینید یا دولت متبوع شما را که حاصل غیر رقابتی‌ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی است حاوی و حامل دیدگاه خودشان بدانند.

پست بعدی

آرش ۲ را مخصوص حمله به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم

د سپتامبر 12 , 2022
اعتمادآنلاین| امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیشب با حضور در برنامه صف اول در خصوص اهداف رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش، دستیابی هوانیروز ارتش به موشک شفق و تأثیر موشک‌های فجر ۵، فتح ۳۶۰ و ویژگی‌های پهپاد آرش ۲ توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش ایلنا، بخش هایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000