رایزنی اردوغان و شریف پیرامون وضعیت سیل‌زدگان در پاکستان

اعتمادآنلاین|

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز یکشنبه با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به صورت تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری آناتولی، به گزارش مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه، رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر پاکستان در این تماس تلفنی پیرامون آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌ زدگان در پاکستان و فعالیت‌ های کمک‌ رسانی به این کشور بحث و رایزنی کردند.

رجب طیب اردوغان در این تماس تلفنی اضافه کرد: از نزدیک مواجهه پاکستان با خسارات ناشی از سیل را دنبال می‌ کنیم. ترکیه لازمه پیوندهای برادری با این کشور که ارائه حمایت‌ های لازم است را به جا می‌ آورد.

وی در ادامه افزود: مردم ترکیه همواره در کنار خواهران و برادران پاکستانی خود بوده و برای التیام آلام آنها از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌ کنند.

نخست وزیر پاکستان نیز در این تماس تلفنی از حمایت دولت و مردم ترکیه تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دلایل کاهش صادرات ایران به عراق و افغانستان

ی سپتامبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| احمدرضا علایی درباره علل کاهش صادرات به کشورهای عراق و افغانستان اظهار داشت: این کاهش معنادار و نگران کننده نیست و بیشتر نوسان قلمداد می‌شود. ​به گزارش فارس، به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، معاون ارتقای کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت علت اصلی کاهش صادرات ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000