هزینه لمینت سرامیکی اهواز چقدره ؟

یکی از کار های زیبایی که امروزه در تمام کشور های دنیا پیشرفت چشمگیری داشته زیبا سازی دندان ها می باشد که این کار می تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهری برای فرد داشته باشد.

در کشورهای مختلف برای زیبایی دهان از لمینت و کامپوزیت استفاده می کنند و به لمینت سرامیکی به انگلیسی Dental ceramic laminate گفته می شود.

برای لمینت دندانهای خود می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید و از پزشکان مورد تایید سازمان بهداشت و انجمن پزشکان کمک بگیرید.مجموعه  آراد برندینگ یکی از معتبرترین مراکز برای خرید و سفارش لمینت سرامیکی می باشد که شما می توانید پس از معاینه توسط پزشک لمینت خود را سفارش دهید.

اگر این سوال برایتان پیش آمده است که لمینت سرامیکی به چه صورت بر روی دندانهای شما نصب می شود و در چه برند می باشد می توانید تصاویر و فیلمهایی که از انجام این کار در سایت موجود می باشد را مشاهده کنید و اگر مشکل یا سوالی در ذهنتان پیش آمده می توانید از مشاوران آنلاین مجموعه ما کمک بگیرید.

انجام لمینت برای افرادی که دندان قروچه دارند گزینه مناسبی نمی باشد همچنین افرادی که لثه های آنان دچار پس رفت است می تواند این مشکل را بیشتر کند.

 

لمینت سرامیکی اهواز

از انواع بسیار رایج و کاربردی روکش لمینت سرامیکی است که جهت استفاده از آن ابتدا یک مدل از دندان بیمار تهیه کرده و قالب گیری می نمایند سپس لمینت را بر روی این قالب قرار داده و با انجام پرس به شکل دندان بیمار در می آورند.در مرحله بعد لمینت سرامیکی شکل داده شده را در کوره قرار داده و جهت استفاده بیمار آماده می کنند.

در این روش از یک بلوک سرامیکی استفاده می شود و توسط آن روکش دندان ساخته می گردد به دلیل این که این نوع لمینت از رنگ مناسبی برخوردار نیست امروزه استفاده از آن بسیار محدود شده است.

در این روش ابتدا یک قالب گچی از دندان بیمار تهیه می شود و سپس توسط اکسید زیرکونیوم یک لایه ایجاد می شود که دقیقا منطبق با قالب و در نتیجه دندان بیمار می باشد.سپس قالب سرامیکی تهیه شده را در کوره قرار می دهند و پس از آن بر روی دندان نصب می کنند البته به دلیل دشواری نصب این نوع لیمنت امروزه استفاده از آن بسیار محدود می باشد.

همان گونه که در مطالب بالا بیان شد اخیرا افراد زیادی با استفاده از لمینت سرامیکی نازک مبادرت به زیبا سازی و ترمیم دندانهای خود می کنند و در اکثر شهر های بزرگ کشورمان مانند اهواز می توان به راحتی انواع مختلف و متفاوت لمینت سرامیکی اهواز را تهیه نمود و جهت انجام عملیات ترمیمی دندان مورد استفاده قرار داد.

هزینه لمینت سرامیکی چقدره

امروزه با توجه به افزایش افرادی که دندان های خود را روکش، لمینت و کامپوزیت انجام داده‌اند بسیار زیاد است به همین دلیل خراب بودن یا سفید رنگ نبودن دندانها بسیار به چشم می آید.

شما می توانید با مراجعه به قسمت تصاویر سایت ما عکس قبل و بعد لیمنت سرامیکی مراجعه کنندگان را مشاهده نمایید و از کیفیت کار نهایی با اطلاع شوید.شما می توانید بر اساس نظر خود و مشورت با پزشک معالج رنگ لمینت خود را انتخاب نمایید.برای طبیعی جلوه نمودن این کار بهتر است از رنگ سفید یخچالی استفاده نکنید و بیشتر به سمت رنگ های نچرال بروید و از خوردن شیرینی جات مانند شکر و نبات زعفرانی جلو گیری کنید.

لمینت، کامپوزیت، بیلچینگ و روکش دندان از مواردی است که می تواند به دندان های شما زیبایی خاصی ببخشد.اگر این سوال برای شما پیش آمده است که هزینه لمینت سرامیکی دندان چقدره ؟ باید بگوییم در مرحله اول به کار و سابقه دکتری که انتخاب می کنید بستگی دارد و در مرحله دوم به نوع موادی که در ترمیم دندان شما استفاده می شود هزینه آن متغییر می باشد.

در لمینت دندان از مواد همرنگ با دندان استفاده می شود که برخی از مراجعه کنندگان تمایل دارند از موادی که رنگ آنها سفید تر است استفاده کنند که این یک امر سلیقه ای می باشد.

این روش علاوه بر زیبایی یک روش درمانی هم می باشد مخصوصا برای افرادی که دندانهای آنها شکسته شده یا فاصله دارد که با این روش می تواند این عیوب را رفع کنند.

پست بعدی

لاستیک ماشین سنگین حرفه ای گران شد

ی سپتامبر 11 , 2022
هر کدام از وسایل نقلیه و  ماشینهای مختلف، لاستیک خاص خود را دارند به گونه ای لاستیک ماشین سنگین شارژی مسابقه ای متفاوت است و هر کدام با توجه به وزن، اندازه و ویژگیهای مختلف دیگر با لاستیک خاص ارائه می شوند، چرخ و لاستیک راحتی و ایمنی خودرو را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000