توقف خودروهای ورودی به استان کرمانشاه

اعتمادآنلاین|

سرهنگ کیخسرو دستغیب، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه روز یکشنبه اظهار داشت : متاسفانه باوجود اینکه رسانه ها بارها اعلام کردند کسی به سمت مرزها حرکت نکند اما عده ای به این توصیه ها بی توجه هستند که نتیجه آن تجمع زائران در مرزهای خسروی و مهران است لذا پلیس راه سعی می‌کند این تجمع را لایه به لایه کنترل کند.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از گفت و گوی دستغیب را در ادامه می خوانید:

*برای کنترل جمعیت خودورهای وارد شده به استان در شهرهای کنگاور، بیستون و اسلام آبادغرب برای چند ساعت متوقف می‌شوند تا خروج زائران در مرزها انجام شود و شاهد تجمع زائران در مرزها نباشیم.

*اگر زیرساخت حمل و نقل در عراق مهیا بود روزانه می‌توانستیم تا ۷۰ هزار زائر را به عتبات عالیات بفرستیم، با توجه به شرایط موجود و تجمع زوار در مرزهای مهران و خسروی، مردم به سمت مرزها حرکت نکنند و در شهرهای مسیر توقف کنند تا با باز شدن مرزها، خروج آنها هم به تدریج انجام شود.

*از زائران تقاضا داریم بعد از هر ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه استراحت کنند، عجله و شتاب را کنار گذاشته و از سبقت های خطرناک اجتناب کنند تا سفری ایمن را تجربه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خبر مهم درباره یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی/ یارانه شهریور نقدی است یا کالایی؟

ی سپتامبر 11 , 2022
یارانه‌ نقدی شهریور ماه ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000