دستگیری 2 کلاهبردار مدعی نفوذ در زندان

اعتمادآنلاین|

دو شیاد که با ادعای نفوذ در زندان گرگان از خانواده زندانیان کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان گفت : این افراد با این ادعا که در زندان گرگان نفوذ دارند و می‌توانند برای مددجویان مرخصی بگیرند ، از خانواده‌های زندانیان پول می‌گرفتند.

حیدر آسیابی افزود: این افراد زمانی شناسایی شدند که کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان به پَرسه های آنها در اطراف محوطه دادگستری و زندان گرگان مشکوکو پس از بررسی متوجه شدند از محکومان سابقه‌دار هستند که با ادعای این که در دادگستری و زندان نفوذ دارند، از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با رصد کارشناسان حفاظت و اطلاعات این متهمان هنگام دریافت ۵۰ میلیون تومان دستگیر شدند و بررسی‌ها نشان می‌دهد ادعای نفوذ آنها در زندان برای فریب و ترغیب کردن افراد برای پول دادن به آنان بود.

آسیابی افزود: پرونده این دو کارچاق کن در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است .

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ملکه الیزابت دوم را با کدام موسیقی به خاک می‌سپارند؟

ی سپتامبر 11 , 2022
ایسنا نوشت: حاکمان کشورها طی قرن‌ها اثر خود را بر تاریخ موسیقی گذاشته‌اند؛ از سفارش‌های سلطنتی برای مراسم‌های تاج‌گذاری (مانند قطعه «Zadok the Priest» که برای جورج دوم در سال ۱۷۲۷ نوشته شده است) گرفته تا عروسی‌ها و مراسم‌های تشییع (مانند موسیقی هنری پرسل که برای مراسم خاکسپاری ملکه ماری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000