گرگ ایرانی خودش را برای مسترالمپیا آماده می‌کند

اعتمادآنلاین|

مسابقات مسترالمپیا حرفه‌ای ۲۰۲۲ در حالی از ۱۵ تا ۱۸ دسامبر (۲۴ تا ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱) در سالن Zappos شهر لاس‌وگاس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد که مانند سال‌های اخیر، پرافتخارترین و مهم‌ترین قهرمان پرورش‌اندام ایرانی یعنی هادی چوپان از کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرورزشی، چوپان که به گرگ ایرانی هم شهرت دارد، در سال ۲۰۱۹ ورودی شگفت‌انگیز و سنت‌شکن به سنِ لاس‌وگاس داشت و در رقابتی سنگین با برندون کوری، قهرمان و نایب‌قهرمان ۳ دوره مسابقات مسترالمپیا و ویلیام بوناک از هلند، به مقام سوم اوورآل و کمربند قهرمانی از نگاه مردمی دست یافت و رکوردی تاریخی از خود بر جای گذاشت.

میزان پاداش بادی‌بیلدرهای برنده در پایان رقابت‌ها هم امسال افزایش چشم‌گیری داشته و مجموع آن به حدود ۱.۶ میلیون دلار رسیده. در این بین باید اشاره‌ای هم به مبلغ بلیت تماشاگران داشت که از رقمی در حدود ۱۰ تا ۲۰ دلار برای جایگاه‌های عادی آغاز خواهد شد و به ارقامی بیش از ۵۰ دلار هم خواهد رسید. البته بلیت‌های بازار سیاه بیش از ۲ برابر به فروش خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

2 میلیون و 700 هزار بنای ناپایدار در ایران وجود دارد

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با بیان اینکه 2 میلیون و 700 هزار بنای ناپایدار در کشورمان وجود دارد، اظهار داشت: 10 میلیون نفر در این وسعت بنای ناپایدار زندگی می‌کنند. به گزارش ایلنا، وی با تاکید بر‌اینکه یک سوم مساحت شهرهای کشور بافت فرسوده است، گفت: در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000