تیراندازی یونان به کشتی ترکیه‌ای در دریای اژه

اعتمادآنلاین|

گارد ساحلی ترکیه شامگاه شنبه با صدور در اطلاعیه‌ای مدعی شد که نیروهای یونان به روی یک کشتی تجاری در دریای اژه شلیک کرده‌اند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی، در ادامه اطلاعیه گارد ساحلی ترکیه آمده که کشتی تجاری با پرچم کومور در نزدیکی جزیره بوزکادا در دریای اژه تیراندازی کردند.

این تحرک یونان پس از آن روی می‌دهد که ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو روز جمعه در نشست شورای آتلانتیک شمالی در مقر این سازمان در بروکسل درخصوص تنش‌های اخیر به وجود آمده میان ترکیه و یونان، از این دو کشور به عنوان "دو متحد بسیار ارزشمند یاد کرد و افزود: آنها به طرق مختلف به ناتو کمک می‌کنند و مسلما اختلاف‌های بین آنها باید از راه‌های دیپلماتیک حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دسبرد به خودروهای وارداتی!

ی سپتامبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| عبدالمجید اجتهادی با اشاره به سرقت قطعات خودروهای وارداتی که در گمرک و بنادر قرار دارد، اظهار کرد: این خودروها در انبارهایی قرار دارد که در زیرمجموعه سازمان اموال تملیکی نیستند. این خودروها در منطقه آزاد انزلی هستند و وضعیت آن‌ها قابل رویت است. به گزارش ایسنا، وی به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000