دستگیری شرور سابقه‌دار توسط پلیس اهواز

اعتمادآنلاین|

سرهنگ کیومرث کشوری سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره تیراندازی توسط یک شرور سابقه دار که اقدام به شرارت و قدرت نمایی باسلاح گرم در یکی ار محله‌های شهر اهواز می‌کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران کلانتری 15 قرار گرفت.

​به گزارش فارس، وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی متهم را به همراه همدستش شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی ضربتی و منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد سه قبضه کلاشینکف، سه تیغه خشاب و 46 عدد فشنگ مربوط کشف شد، گفت: در بررسی بعمل آمده مشخص شد، متهم سوابق متعدد کیفری، شرارت و اخلال در نظم عمومی را در پرونده خود دارد.

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پست بعدی

آغاز پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی از 8 مرداد

چ جولای 27 , 2022
اعتمادآنلاین| اکبر نیکزاد امروز در تماس تلفنی با شبکه خبر اعلام کرد: براساس دستور رئیس جمهور پرداخت وام 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ 5 درصد و قرض‌الحسنه و با تضمین زنجیره‌ای سه نفره از روستاییان با ارائه سفته پرداخت می‌شود. ​به گزارش فارس، وی افزود: پرداخت وام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000