3 کودک در استخر غرق شدند

اعتمادآنلاین|

3کودک که دور از چشم پدرشان برای آبتنی وارد استخر ذخیره آب یک دامداری در تاکستان شده بودند، غرق شدند.

به‌گزارش همشهری، این حادثه چند روز پیش در یک دامداری در روستای نرجه شهرستان تاکستان در استان قزوین رخ داد. آن روز مردی که از کارگران دامداری بود 3فرزند خردسالش را همراه خود به دامداری برده بود اما هنگام کار از آنها غافل شد و همین باعث شد که حادثه‌‌ای دردناک رقم بخورد.

سرهنگ رحیم خامدی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح ماجرا گفت: در داخل دامداری استخری بود که از آن برای ذخیره آب مورد نیاز آنجا استفاده می‌شود. کودکان دور از چشم پدرشان برای بازی و شنا از حفاظ سیمانی حاشیه استخر عبور کردند و وارد آب شدند اما به‌دلیل عمق زیاد استخر و عدم‌آشنایی آنها با فنون شنا، دچار حادثه شدند و هر 3نفر در استخر غرق شدند.

وی افزود: وقتی ماجرا به پلیس گزارش شد، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و معلوم شد که پدر این 3 کودک، وقتی متوجه گم شدن آنها شده، شروع به جست‌وجو در دامداری و اطراف آن کرده و در نهایت پس از مدتی جست‌وجو جسد هر 3نفر آنها را در استخر دامداری پیدا کرده است.

سرهنگ خامدی با تأکید بر اینکه همه ساله در فصل تابستان شاهد حوادث ناگواری از این قبیل هستیم، گفت: علت اکثر این اتفاقات آن است که حفاظ مناسبی در استخر‌های آب کشاورزی وجود ندارد و والدین در این مکان‌ها نظارت کافی بر فرزندان خود ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بنزین گران می‌شود

ی سپتامبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| کارشناسان و تحلیلگران حوزه انرژی اعتقاد دارند که تغییرات قیمتی بنزین در سال آینده بسیار محتمل است و همین امر می‌تواند زمینه را برای بالاتر بردن انتظارات تورمی مهیا کند. به گزارش خبرآنلاین، به باور تحلیلگران، به‌زودی دوگانه‌ واردات و افزیش قیمت یا تولید بنزین پتروشیمی نیز به میدان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000