خانم جوان ۳۸ ساله البرزی جان ۴ بیمار را نجات داد

اعتمادآنلاین|

مسئول واحد بیماری‌های خاص و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با هدف ترویج فرهنگ اهدای عضو در مراسم ترحیم جوان ۳۸ ساله البرزی که دچار مرگ مغزی شده بود و جان چهار بیمار را نجات داد، شرکت و از خانواده مهربان و ایثارگر ایشان قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی البرز، بیست و یکمین مورد اهدای عضو استان البرز خانم جوان ۳۸ ساله‌ای بود که با اهدای قلب،کبد و کلیه‌ها نجات بخش جان چهار بیمار نیازمند اهدای عضو شد.

در راستای تقدیر و تشکر از خانواده متوفی و فرهنگ سازی اهدای عضو، مسئول واحد بیماری‌های خاص و پیوند اعضای معاونت درمان به عنوان نماینده دانشگاه علوم پزشکی البرز در مراسم ترحیم ایشان شرکت و لوح تقدیر از طرف معاون درمان دانشگاه تقدیم به خانواده محترم فرد اهدا کننده شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پیشتازی پرسپولیس با دبل لوکادیا

ش سپتامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر نفت مسجدسلیمان جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میهمان نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار در نهایت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000