فروش لوازم جانبی با قیمت گزاف برای جبران سود موبایل

اعتمادآنلاین|

آرمان امروز، قانون جدید و الزام فروشندگان به درج قیمت واردکننده و مصرف‌کننده را باعث کاهش سود فروشندگان موبایل‌ دانسته و از ترفند جدید آنان برای جبران این سود خبر داده است. ترفندی که بر اساس آن موبایل‌فروشان وسایل جانبی تلفن همراه را از جعبه درمی‌آورند و آن را جداگانه و با سود بالا به مشتریان می‌فروشند.

در بخشی از این گزارش به نقل از یکی از خریداران آمده است:‌ آقا الان دیگه حتی شارژ داخل جعبه‌ها را هم بر می‌دارند. یعنی فقط کابل گوشی را می ‌گذارند و شما مجبورید کلگی شارژر گوشی را خودتان بخرید. مرد کلگی پرتابل و شارژ سریع را از کیفش در می‌آورد و می‌گوید: این شارژر را 450 هزار تومان خریده‌ام! در حالی که مطمین هستم قیمت آن بیشتر از 200 هزار تومان نیست. تازه اینکه خوب است همین شارژ را به من ، 800 هزار تومان هم قیمت دادند!

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«وزن‌ دنیا» با باباچاهی و تندر کیا آمد

ش سپتامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| شماره‌ بیست و سوم مجله‌ی «وزن دنیا»به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی پوریا سوری و سردبیری علی مسعودی‌نیا؛ با مروری بر کارنامه‌ کاری علی باباچاهی در شعر و نقد، پرونده‌ای درباره‌ زندگی و شعر تندر کیا و نگاهی به جهان شعری سوررئالیست‌ها منتشر شد. در این شماره‌‌، می‌توانیم از شاعران استان‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000