مایع دستشویی حیات بنفش نانو تیپ

اگر به دنبال یک مایع دستشویی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستید مایع دستشویی یاشگین یک محصول بسیار مناسب است.

بیشترین میزان انتقال میکروب ها از طریق دست ها است و استفاده از یک مایع مرغوب می تواند قش زیادی در پیشگیری از انتقال آن ها خواهد داشت این محصول تحت استانداردهای سازمان استاندارد ایران تولید شده و دارای گواهینامه معتبر است در ادمه با مطالبی از آراد برندینگ با ما همراه باشید تا از مزایایی این محصول بهره مند شوید.

غلظت این محصول بالا است و به همین دلیل مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید و وجود گلیسرین در آن باعث نرمی و لطافت پوست است و  برخلاف بسیاری از مایع هایی که از فسفات در آن ها استفاده می شود چون در تولید این محصول از فسفات استفاده نشده است برای پوست آسیب زایی نداشته و اثرات نامطلوب برای محیط زیست هم ندارد.

در مطلب بالا تلاش کردیم بهترین محصولات بهداشتی و مایع دستشویی دست را خدمت مصرف کنندگان گرامی معرفی نماییم و جدیدترین و بهترین آن ها را معرفی کردیم مجموعه ی ما با شناخت نسبت به بازارهای صادراتی و محصولات موجود در کشور هدف خود را همواره رضایت مشتریان قرار داده و با کیفیت ترین محصولات را تهیه می کند و به دست مشتریان می رساند.

مشتریان برای داشتن یک خرید خوب  و مطمئن می توانند با مراجعه به سایت ما انواع متنوع  این محصولات را مشاهده کنند و در جهت خرید اقدام نمایند و مشاوران ما در تمامی ساعات روز آماده پاسخگویی به آن ها هستند.

قیمت مایع دستشویی حیات

اگر دنبال یک مایع دستشویی با کیفیت درجه یک و  قیمت مناسب هستید، حتما قیمت مایع دستشویی نظرتان را  در بین سایر برندهای ایرانی موجود در فروشگاه جلب می کند زیرا از نظر قیمت خیلی پایین تر از محصولات مشابه خود می باشد واز آنجا که فرمولاسیون این محصول در لابراتوارهای این شرکت جهت سازگاری و سلامت پوست و مو مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته است، می توانید با اطمینان و با قیمت مناسب آن را تهیه نمایید.

البته دانستن این موضوع حائز اهمیت بسیار است که همیشه افزایش قیمت محصول ملاکی بر کیفیت بالای محصولات یک شرکت نیست و گاهی یک شرکت آنقدر برای مشتریان خود احترام و ارزش قائل است که تمام هزینه های جانبی و واسطه خود را حذف می کند تا قیمت فروش محصول خود را در پایین ترین قیمت ثابت نگه دارد تا اعتماد مشتریان خود را ازدست ندهد.

گاهی در انتخاب مایع دستشویی دچارتردید می شوید اینکه مثلا بین مایع دستشویی حیات بنفش یا سفید کدام را انتخاب نمایید باید بگوییم که انتخاب رایجه صابون یک انتخاب کاملا سلیقه ای می باشد و بعضی افراد به بوی تند با ماندگاری بالا روی پوست خود علاقه دارند و برخی بوی ملایمی که بعد از شستن دست ها  به وجود می آید، حس خوبی به آنها دست می دهد و از بو کردن دست خود آرامش می گیرند.

در مجموع  مهم تر از رایجه و رنگ محصول چیزی که اهمیت بیشتری دارد کیفیت و پاک کنندگی محصول بعد از یک بار استفاده  و آبکشی کردن دست ها است که حس سبکی و تمیزی را به شما منتقل نماید.

مایع دستشویی ویولت لیلی

در زمان خرید این محصولات باید توجه نمود که هنگام تولید مایع دستشویی از چه موادی استفاده شده است به همین دلیل پیشنهاد ما برند ویولت لیلی می باشد که علاوه بر خاصیت تمیزکنندگی، باعث شادابی و لایه برداری پوست دست نیز می شوند و برای انوع پوست مناسب می باشد.

این محصول از عصاره پروتئن ابریشم و رایحه انگور سیاه تولید شده و استفاده از آن باعث لطافت پوست و حس طروات و شادابی آن می شود وجود خاصیت آنتی باکتریال این محصول سبب شده تا طی مدت زمان کوتاهی و حداکثر در سی ثانیه همه باکتری های نامطلوب و میکروب ها را از پوست پاک می کند و با توجه به داشتن پروتئن ابریشم و کلاژن در آن از بروز چین و چردک در پوست جلوگیری می کند.

امروزه اولین قدم در جهت جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های پوستی، شستشوی صحیح دست ها می باشد مایع دستشویی نانو تیپ بهترین گزینه برای افرادی می باشد که به دلیل استفاده مکرر از انواع شوینده های دست دچار خشکی پوست شده اند این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی می تواند باعث رطوبت رسانی به دست ها شود همچنین رایحه خوبی داشته و تا ساعت ها بر روی پوست باقی می ماند. رایحه مایع دستشویی گلان ترکیبی از وانیل، شکوفه پرتقال است و تا مدت زیادی پس از استفاده از آن می توان آن را استشمام نمود علاوه بر موارد ذکر شده  وجود عصاره های اسطوخودوس و زیتون و رز ماری در این محصول باعث شده تا یک تقویت کننده  و رفع کننده التهاب برای پوست محسوب شود.

یکی از ویژگی های عالی این محصول این است که فاقد پارابن است که یک ماده مضر در بسیاری از محصولات بهداشتی است

پست بعدی

فروش کنسرو قرمه سبزی بزرگ

ش سپتامبر 10 , 2022
امروزه بهره گیری از شیوه های مدرن و خدمات آنلاین فروش تولیدکنندگان یکی از بهترین روشها برای تامین انواع کنسرو قرمه سبزی با قیمت کارخانه تولیدی است زیرا مزیتهایی مانند اطمینان از کیفیت آنها را نیز به دنبال دارد. فعالینی که در حوزه صادرات کنسرو مواد غذایی فعالیت دارند، برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000