همراهی همایون ارشادی و هوتن شکیبا در یک اجرا

اعتمادآنلاین|

نمایش «دوازده» به کارگردانی رامتین کیان‌پور از یکشنبه ۲۰ شهریور در عمارت نمایشی «سیمرغ» در حالی روی صحنه می‌رود که هوتن شکیبا و همایون ارشادی بازیگران سینما و تئاتر ایران در این اجرا به عنوان صداپیشه همراهی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی نمایش، «دوازده» عنوان نمایشی است که با طراحی و کارگردانی رامتین کیان‌پور و تهیه کنندگی علی کیان‌پور از یکشنبه ۲۰ شهریور در عمارت نمایشی سیمرغ روی صحنه می‌رود و روایتگر داستان یک قتل و قضاوتی است که پس از آن ذهن گروهی از افراد را به تسخیر خود در می‌آورد.

متن نمایش‌نامه «دوازده» برگرفته از فیلم سینمایی «دوازده مرد خشمگین» نوشته رجینالد رز محصول ۱۹۵۷ آمریکا است که در فضایی متفاوت اجرا خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پسری ۱۸ ساله به جرم قتل پدرش متهم می‌شود و دوازده نفر اعضای هیئت منصفه باید برای گناهکاری یا بی گناهی او تصمیم بگیرند.»

بازیگرانی که در «دوازده» نقش آفرینی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از رضا برزن، شهرزاد خانزاده، مهدی ذاکر، علیرضا رشیدی، رویا ریخته‌گرها، علی رجب‌سعیدی، پرهام صداقت، پرستو علیزاده، مازیار فرجی، رامتین کیان پور، محمدرضا هاشم‌پور، سعید یاری، شیرین یگانه مرادی و با همراهی همایون ارشادی و هوتن شکیبا.

سایرعوامل این نمایش عبارتند از، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: کیمیا شاهرخی، مشاور کارگردان: پونه پارسایی، مدیر تولید: کیمیا شاهرخی و رامتین کیان پور، مجری طرح: شاهین صادقیان، طراح گریم: بهنام معیریان، مجریان گریم: صنم براتی و مهسا سرفراز، دستیار گریم: بهاره امیدوار، طراح صحنه و ساخت دکور: علی صادقی، دستیاران صحنه: علی جوادی، علی کلاته، عرفان رجب زاده و سعید یاری، طراح نور: علی کلاته، طراح لباس: زهره کاظمی، مجری و دستیار لباس: نگار راجیان و با همکاری آتنا موسوی، دوخت لباس: مهرناز محمدی، آهنگساز: داوود قاسم لو و طراح گرافیک: بهزاد نوحسینی.

نمایش «دوازده» از یکشنبه ۲۰ شهریور تا شنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۱، هر شب ساعت ۲۱ در عمارت نمایشی سیمرغ (دُرنیکا) سالن ۱ اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به تماشای این اجرای ۷۰ دقیقه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال برای تهیه بلیت این نمایش اقدام کنند و هزینه بلیت نمایش «دوازده» برای هر نفر ۹۰ هزار تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

۱۹ فوتی و شناسایی ۳۴۴ بیمار جدید کرونا در کشور

ش سپتامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| از دیروز تا امروز ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۴ نفر از آنها بستری شدند. به گزارش ایسنا،مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۲۵ نفر رسید. متاسفانه در طول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000