رایزنی مقام آمریکایی با گروهای ضدبرجامی اسرائیل

اعتمادآنلاین|

راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز پنج‌شنبه با سران گروه‌های صهیونیستی، از جمله آیپک که بزرگ‌ترین لابی صهیونیستی در آمریکا به شمار می‌آید، دیدار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری جوئیش اینسایدر،اغلب گروه‌های حاضر در این نشست بارها به‌طور علنی با توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ و مذاکرات با ایران برای احیای آن مخالفت کرده‌اند اما شرکت‌کنندگان هیچ‌گونه اطلاعاتی راجع به موضوعات مورد بحث در دیدار خود منتشر نکرده‌اند.

بنابر گزارش جوئیش اینسایدر، این دیدار نیز در حالی برگزار شده است که مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در هفته‌های اخیر پیشرفت‌هایی داشته است. جان کربی مسئول ارتباطات استراتژیک در وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه گذشته درباره آخرین تحولات در این رایزنی‌ها به خبرنگاران گفت: دیپلمات‌های ما همچنان کارهایی برای انجام دادن، دارند اما هنوز به نقطه حصول یک توافق کامل با ایران نرسیده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آغاز معاملات توافقی دلار در کانال ۲۹ هزار تومان

ش سپتامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| اواخر خردادماه بود که بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز در تعامل با کانون صرافی‌ها، صرافی‌های معتبر و صادرکنندگان به این جمع‌بندی رسید که بازار توافقی عرضه و تقاضا راه‌اندازی شود. سپس امکان معاملات توافقی ارز در صرافی‌ها و بازار متشکل ارزی فراهم شد. به گزارش ایرنا، امروز (شنبه،‌ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000