آغاز معاملات توافقی دلار در کانال ۲۹ هزار تومان

اعتمادآنلاین|

اواخر خردادماه بود که بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز در تعامل با کانون صرافی‌ها، صرافی‌های معتبر و صادرکنندگان به این جمع‌بندی رسید که بازار توافقی عرضه و تقاضا راه‌اندازی شود. سپس امکان معاملات توافقی ارز در صرافی‌ها و بازار متشکل ارزی فراهم شد.

به گزارش ایرنا، امروز (شنبه،‌ ۱۹ شهریورماه) در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان و با حجم ۱۰ هزار دلار معامله شد.

معاملات توافقی دلار در روز کاری گذشته معاملاتی (پنجشنبه، ۱۷ شهریورماه) کار خود را با ۲۸ هزار و ۶۷۰ تومان آغاز کرده بود و در پایان با نرخ ۲۹ هزار و ۳۵۰ تومان به کار خود پایان داد. حجم معاملات در این روز ۱۲ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۲۰۰ بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تغییر ساعت معاملاتی بازارهای فرابورس از امروز

ش سپتامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| هفته گذشته معاونت بازار فرابورس ایران از تغییر زمان‌بندی جلسات معاملاتی بازارهای اول، دوم، پایه و شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس از شنبه نوزدهم شهریورماه خبر داد. به گزارش ایرنا، بدین ترتیب در بازارهای اول، دوم و پایه، پیش گشایش از ساعت ۸:۴۵ تا ۹:۰۰، مرحله گشایش رأس ۹:۰۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000