احتمال بازی تدارکاتی فوتبال ایران با مجارستان

اعتمادآنلاین|

سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص درخواست ایران از مجارستان برای برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد.

به گزارش فارس، رئیس کمیته ملی المپیک در این باره، اظهارداشت: من همین الان در محل فدراسیون فوتبال مجارستان هستم. با هماهنگی که با میرشاد ماجدی داشتیم با رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال مجارستان صحبت کردیم.

وی افزود: برای بازی دوستانه و تدارکاتی از مجارستان تقاضا داشتیم، آنها قرار است چند دیدار دوستانه با آلمان و کشورهای دیگر دیگر که راهی جام جهانی شده‌اند داشته باشند، بنابراین برنامه‌شان بسته شده است اما نیمه اول آبان موافقت کردند و قرار شد این موضوع از طریق فدراسیون فوتبال به دنبال شود.

وی در ادامه اشاره‌ای به برنامه‌های خود در مجارستان و همین طور سفر حسین المسلم مدیرکل شورای المپیک آسیا به ایران داشت.

پست بعدی

خیابان مقابل سفارت عربستان در واشنگتن «جمال خاشقجی» نامگذاری شد

ج ژوئن 17 , 2022
اعتمادآنلاین| یاد و خاطره این روزنامه‌نگار منتقد سعودی که سال ۲۰۱۸ در کنسولگری کشورش در استانبول به قتل رسید در حالی با تغییر عنوان یکی از خیابان‌های واشنگتن به نام وی گرامی‌ داشته می‌شود که کمتر از یک ماه دیگر جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده قرار است در سفری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000