«موساد» اطلاعات حساسی درباره ایران به مقامات آمریکایی ارائه داده

اعتمادآنلاین|

دفتر یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرده دیوید بارنیاع رئیس موساد در سفرش به واشنگتن مطالب حساس اطلاعاتی را در خصوص پرونده هسته‌ای ایران به مقامات آمریکایی در واشنگن ارائه داده است.

به گزارش ایرنا، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که بارنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.

در این بیانیه از قول بارنیاع آمده است: اسرائیل در شرایطی که ایران دنیا را فریب می‌دهد دست بسته نخواهد بود.

این ادعاها در شرایطی مطرح می شوند که رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته ادعاهای بی اساس خود علیه ایران را افزایش داده‌اند؛ در همین راستا و در ادامه تکاپوی مقامات تل آویو برای جلوگیری از احیای مذاکرات رفع تحریم‌ها، اسحاق هرتسوگ رییس این رژیم ۱۵ شهریور ماه در پارلمان آلمان خواستار وضع تحریم‌های شدید علیه ایران شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

رونمایی از پوستر سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

ج سپتامبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| آیین رونمایی از پوستر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور مهدی آذرپندار دبیر و مدیران جشنواره، جمعی از سینماگران پیشکسوت و جوان، اهالی رسانه و فعالان فیلم کوتاه همزمان با روز ملی سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود. به گزارش ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000