چرا زمان حملات سایبری علیه ایران ساکتید؟

اعتمادآنلاین|

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در رشته‌توییتی با رد اتهام‌زنی آمریکا و انگلیس علیه ایران مبنی بر اینکه در حمله سایبری به آلبانی نقش داشته است، این دو کشور را فاقد صلاحیت و مشروعیت برای طرح چنین اتهاماتی علیه جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش ایلنا، نمایندگی ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قربانی حملات سایبری، هر گونه حمله سایبری به زیرساخت‌های غیر نظامی را در همه اشکال محکوم می‌کند. آمریکا و انگلیس که در حملات سایبری متعدد علیه زیرساخت‌ها و حتی تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ساکت بوده‌اند و حتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از این اقدامات حمایت می‌کنند، هیچگونه صلاحیت و مشروعیتی برای طرح چنین اتهاماتی علیه جمهوری اسلامی ایران ندارند.

نمایندگی ایران مستقر در نیویورک تصریح کرد: ایران به عنوان کشوری که به طور مستمر مورد حملات سایبری قرار گرفته است، بخش مهمی از تلاش‌های مسئولانه بین‌المللی در مقابله با تهدید حملات تروریستی است.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از قربانیان اصلی تروریسم است، تاکید کرد، ایران از دولت‌های عضو سازمان ملل متحد می‌خواهد که به تعهدات بین‌المللی خود برای مقابله با تروریسم پایبند بوده و از پناه‌دادن به گروه‌های تروریستی در خاک خود یا حمایت از آنها خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مصوبه شورای عالی فضای مجازی ضامن تحقق تمام خواسته‌های حامیان صیانت است/ تنظیم‌گر تنظیم‌گران هم می‌تواند آباد کند هم ویران

ج سپتامبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| غلامرضا نوری‌قزلجه، عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره ورود شورای عالی فضای مجازی به قانون‌گذاری در حوزه مدیریت فضای مجازی و اینترنت گفت: اصولاً و علی‌القاعده قانون‌گذاری در کشور ما باید در مرجع قانونی قانون‌گذاری یعنی مجلس شورای اسلامی باشد. این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000