افزایش حدود ۶۰ درصدی حقوق اکثر بازنشستگان، منطقی است

اعتمادآنلاین|

​نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی دولت اظهار کرد: این‌که بازنشستگانی که درآمد پایین داشتند، به‌عنوان اکثریت بازنشستگان تامین اجتماعی، اکنون با افزایش حدود ۶۰ درصدی، کمتر از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مستمری نمی‌گیرند، از اقدامات منطقی و لازم دولت در راستای کمک به مردم جامعه و حقوق‌بگیران تامین اجتماعی بوده است.

به گزارش ایسنا، هادی بیگی‌نژاد ادامه داد: دولت حقوق بخش دیگری از بازنشستگان تامین اجتماعی را طوری تنظیم کرده است که علاوه بر افزایش ۱۰ درصدی، مبلغ ۶۵۰ هزار تومان هم به حقوق آنها اضافه شود که این موضوع نیز تصمیم درستی است.

وی افزود: من به نوبه خودم از دولت و دست‌اندرکاران این تصمیم تشکر می‌کنم.

پست بعدی

​درویش توافق با زکی‌پور را تکذیب کرد

پ ژوئن 9 , 2022
اعتمادآنلاین| در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون توافق میلاد زکی‌پور با باشگاه پرسپولیس برای امضای قرارداد با این تیم منتشر شده بود که حالا با واکنش رضا درویش مواجه شده است. به گزارش ورزش سه، درویش در این خصوص به ایرنا می‌گوید: مگر ما نباید با ایشان توافق کنیم؟ چیزی درباره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000