خرید سنگ مرمریت جویم شفاف

یکی از خصوصیات سنگ مرمریت سفید این است که از فاصله دور به راحتی می توانید آن را تشخیص دهید، زیرا سنگ مرمریت به هیچ عنوان بدل و یا کپی کاری ندارد.

 یکی دیگر از خواص سنگ مرمریت که بسیار نیز مهم می باشد، خواص درمانی این سنگ است.

معمولا اگر دقت کرده باشید از این سنگ بیشتر در ساختمان بناهای زیارتی از آن استفاده کرده اند، زیرا خواص درمانی که دارد باعث درمان استرس، درمان میگرن و بهبود گردش خون می شود.

همچنین این سنگها، باعث جذب انرژی منفی شده و در عوض انرژی مثبت را افزایش می دهد.

همچنین از استحکام بالایی برخوردار می باشد و درجه سختی بین 3 تا 4 را دارا می باشد.

سنگ مرمریت سفید باعث افزایش تمرکز می شود، به طوری که اگر در فضایی قرار بگیریم که از سنگ مرمریت استفاده شده باشد، تمرکز ما دو چندان خواهد شد.

اگر به دنبال خرید هر یک از انواع مختلف سنگ مرمریت هستید و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ انواع سنگ‌های مرمریت دارید می توانید با مشاوران فروش مجموعه آراد برندینگ به صورت رایگان با شما تماس گرفته و ضمن ارائه تمامی راهنمایی‌های لازم پیش از خرید این کالا، به شما کمک کنند تا این کالا را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.

سنگ مرمریت جویم

اصلی‌ترین منابع و معادن سنگ‌های مرمریت در کشور ایتالیا وجود دارند اما در کشور ما نیز معادن زیادی مثل معدن سنگ مرمریت جویم هستند که می‌توان از آنها انواع سنگ تراورتن را استخراج و فرآوری کرد.

در واقع معدن سنگ مرمریت جویُم یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین این معدن‌ها است که در شهرستان جویُم که در جنوب استان فارس واقع شده است، وجود دارد.

شهرت و معروف شدن سنگ مرمریت جویم و این معدن را می‌توان مربوط به میزان بالای سنگ مرمریت استخراج شده از این معدن دانست، همچنین کیفیت و خلوص بالای سنگ‌های مرمریت این معدن نیز از دیگر دلایل معروف بودن سنگ مرمریت جویم به حساب می‌آید.

یکی دیگر از انواع سنگ مرمریت که دارای رنگ زمینه‌ای مشکی است و در دسته‌ی سنگ‌های ساختمانی لوکس و شکیل قرار می‌گیرد، سنگ مرمریت دراگون می‌باشد.

این سنگ برخلاف سنگ مرمریت جویم و سنگ چینی دارای رگه‌های سفید است و از آنجایی که مقاومت بالا و جذب آب پایینی دارد، می‌توان از این سنگ در مکان‌هایی که در مجاورت آب و رطوبت نیز هستند، به راحتی استفاده کرد.

کاربرد سنگ مرمریت سمفونی بیشتر برای استفاده در فضاهای داخلی سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها هست، همچنین از این سنگ برای ساخت سنگ آشپزخانه نیز می‌توان استفاده کرد.

هرچه سنگ مرمریت و سنگ پله دارای رنگ یک دست‌تر و روشن‌تر باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است و همین مورد سبب می‌شود تا قیمت نهایی سنگ مرمریت صلصالی نیز بیشتر شود.

سنگ مرمریت سفید شفاف

یکی از پر استفاده ترین سنگهای ساختمانی که در انواع متنوع رنگی نیز می باشند، سنگ مرمریت سفید شفاف است که طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده است.

این مدل سنگ مرمریت به دلیل همین شفافیت بودنشان است که پر طرفدار بوده و در تمام  دنیا بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

از این سنگهای مرمریت سفید شفاف معمولا برای دکوراسیونهای داخلی منازل نیز استفاده می کنند، زیرا سنگهای مرمریت به آسانی و همچنین با زیبایی خاصی که دارد، می تواند با تمام وسایل منزل مانند، مبلمان، سرویس خواب، وسایل برقی، وسایل آشپزخانه و وسایل تزئینی با هم هماهنگ شوند.

ضمنا، در ساختار سنگ مرمریت سفید شفاف، هیچ گونه کانی وجود ندارد، به همین دلیل است که زمینه ای کاملا سفید شفاف دارند.

همچنین از این سنگهای مرمریت نیز می توان برای تزئین دیوار، کفپوش و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار داد.

فرآوری انواع مختلف سنگ مرمریت شفاف باید با درجه کیفیت بالا انجام شود تا استانداردهای بین المللی را دریافت نماید.

در ضمن، برای صادرات این سنگ مرمریت یا سنگ مرمر باید نهایت دقت و توجه را در استخراج آن داشت تا بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را تولید نمود و به کشورهای دیگر صادر کرد.

همچنین از رنگهای متنوعی برای صادرات استفاده می کنند و علاوه بر سنگ مرمریت سفید، دیگر رنگها نیز طرفداران خاص خود را دارا می باشد.

بیشتر سنگهای مرمریت سفید معمولا به دو شکل مختلف مانند سنگ خرد شده و یا صفحات سنگ تولید می شوند.

معمولا از سنگهای خرد شده بیشتر برای ساخت پی ساختمانها، تخت راه آهن، توده سنگ در بزرگراه ها و همچنین ساخت و سازهای مختلف استفاده می گردد.

پست بعدی

فروش نوار تیپ پلاک دار

ج سپتامبر 9 , 2022
برای این که بتوانید مزارع خود را با کیفیت بالاتری آبیاری کنید ما به شما پیشنهاد آبیاری به وسیله نوارتیپ را می دهیم. کاربرد نوارها تیپهای وسط دوختی نیز مانند دیگر انواع آن در مزارع و جالیزها می باشد که بدون این که لازم باشد تا سطح زمین را صاف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000