تصادف حمید بقایی به علت یک نقص فنی مشکوک بود

وکیل حمید بقایی گفت تصادف موکلش به علت یک نقص فنی مشکوک عنوان شد. مهران عبدالله‌پور وکیل حمید بقایی درباره جزئیات تصادف یک ماه پیش موکلش گفت: ماشین به دلیل نقص فنی در حین حرکت واژگون شده و البته یک نق..

5f1c86d3efe93_2020-07-25_23-54 وکیل حمید بقایی گفت تصادف موکلش به علت یک نقص فنی مشکوک عنوان شد.

مهران عبدالله‌پور وکیل حمید بقایی درباره جزئیات تصادف یک ماه پیش موکلش گفت: ماشین به دلیل نقص فنی در حین حرکت واژگون شده و البته یک نقص فنی مشکوک بوده و احتمال اینکه ماشین دستکاری شده باشد از نظر تعمیرکارانی که خودرو را بررسی کردند زیاد بوده است.

حمید بقایی خودش نمی‌تواند رانندگی کند و پزشکان گفته‌اند که به هیچ عنوان حق رانندگی ندارد.

در تمام طول سفر همسرشان راننده بوده‌ند و آقای بقایی فقط ۵ دقیقه پشت فرمان نشسته‌ بودند که این اتفاق افتاد.

پست بعدی

برکناری سردبیر یک رسانه مستقل در مجارستان هزاران نفر را به خیابان کشاند

ی جولای 26 , 2020
هزاران نفر از ساکنان پایتخت مجارستان روز جمعه در اعتراض به برکناری سردبیر یک رسانه‌ مستقل آنلاین در این کشور دست به تظاهرات زدند. هزاران نفر از ساکنان پایتخت مجارستان روز جمعه در اعتراض به برکناری سردبیر یک رسانه‌ مستقل آنلاین در این کشور دست به تظاهرات زدند. تظاهرکنندگان خشمگین نسبت به رویکرد دولت در قبال آزادی رسانه‌ها و مطبوعات در پی برکناری سردبیر ارشد پایگاه خبری مستقل «ایندکس اچ.یو» در پایتخت به خیابان‌ها آمدند و به سوی دفتر نخست وزیری راهپیمایی کردند. این حرکت اعتراضی در حالی انجام شد که سه سردبیر دیگر به همراه ۹۰ خبرنگار رسانه یاد شده در اعتراض به برکناری همکارشان و نگران از به چالش ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000