واکنش به پیشنهاد عجیب یک نماینده مجلس در عدم پخش فیلم‌های کره‌ای از تلویزیون

یک فعال اقتصادی به کنایه به پیشنهاد عجیب نماینده اصفهان در مجلس یازدهم در عدم پخش فیلم های کره ای از تلویزیون واکنش نشان داد. یک فعال اقتصادی به کنایه به پیشنهاد عجیب نماینده اصفهان در مجلس یازدهم در ..

5f1c790110709_2020-07-25_22-55 یک فعال اقتصادی به کنایه به پیشنهاد عجیب نماینده اصفهان در مجلس یازدهم در عدم پخش فیلم های کره ای از تلویزیون واکنش نشان داد.

یک فعال اقتصادی به کنایه به پیشنهاد عجیب نماینده اصفهان در مجلس یازدهم در عدم پخش فیلم های کره ای از تلویزیون واکنش نشان داد.

پست بعدی

سقوط مرگبار دختر 17 ساله از سی‌وسه پل اصفهان

ش جولای 25 , 2020
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سقوط یک دختر جوان از یکی از دهانه‌های سی و سه پل خبر داد و گفت: بیان علت حادثه به عهده مراجع قضایی و انتظامی است. کاوه‌آهنگران با اشاره بهاین حادثه سقوط از سی و سه پل بامداد امروز، اظهار داشت: گزارش این حادثه که از طریق تماس شهروندی صورت گرفت در ساعت 5و50 دقیقه صبح به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد. وی افزود: بعد از حضور اکپیب امدادی مشخص شد مصدوم خانم جوان حدودا 17 ساله است که از یکی از دهانه‌های سی و سه پل سقوط کرد و از ناحیه پا، کمر و گردن دچار شکستگی و آسیب شده است. سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه براساس گفته مصدوم، علت حادثه لیز خوردن بوده است، گفت: در آن قسمت دهانه پل فنس و سیم بکسل وجود داشته است. وی تصریح کرد: در آن قسمت از رودخانه احتمال غرق شدن به علت میزان کم آب وجود نداشته است ولی مصدوم روی یکی از لبه‌های بتونی داخل رودخانه سقوط کرده است. کاوه‌آهنگران ادامه داد: از ایستگاه شماره یک، اکیپ امداد و نجات غواصی به محل اعزام و فرد مصدوم تحویل اورژانس و نیروی انتظامی داده شد. ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000