ابراهیم رئیسی: تلاش می کنم وعده هایم عملیاتی و اجرا شود

60b7b8b6be0da_2021-06-02_21-28 کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تلاش می کنم وعده هایم عملیاتی و اجرا شود.‌

سیدابراهیم رییسی در برنامه بدون تعارف شبکه دو سیما گفت: من یا وعده نمی دهم ولی اگر وعده دهم تلاش می کنم وعده هایم عملیاتی و اجرا شود.
وی گفت: من ویلا ندارم و خارج از کشور حساب و سهام ندارم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه ریاست جمهوری بار سنگینی است و چقدر از این موضوع آگاه هستید؟ گفت: ورود من به این عرصه سه نکته اساسی را داشت و نکته اول دعوت مردم بود و اقشار مختلف برای حضور بنده دعوت بسیار می کردند و عدم اجابت این دعوت برایم سخت بود.
وی افزود: نکته دوم دیدن وضع مردم بود و وضع مردم خوب نیست و این وضع باید تغییر کند.
وی گفت: نکته سوم این است که باید ریشه فساد را در دستگاه اجرایی خشکاند و سازو کارهایی که در دستگاه اجرایی است و بسترهای فسادزا را باید اصلاح کرد و در این صورت بعد از آن دیگر پرونده ای بیرون نمی آید والا هر روز باید تولید یک پرونده را بر روی میز قاضی شاهدش باشیم.

ادامه دارد…

پست بعدی

جابه جایی برنامه‌های رادیو و تلویزیونی نامزدها + جدول

چ ژوئن 2 , 2021
با تغییر زمان پخش مناظره های انتخاباتی، جدول پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدها هم با تغییراتی مواجه شد. در تصمیم جدید قرار است، مناظره ها در روزهای شنبه ۱۵ خرداد، سه‌شنبه ۱۸ خرداد و شنبه ۲۲ خرداد برگزار شوند و البته هنوز ساعت برگزاری مشخص نشده است. سید احسان قاضی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000