قرارداد طالبان با شرکت اماراتی برای کنترل حریم فرودگاه‌های افغانستان

اعتمادآنلاین|

غلام جلانی پوپل، معاون وزارت حمل و نقل و هوانوردی مدنی افغانستان در یک کنفرانس مطبوعاتی در کابل به خبرنگاران گفت که این قرارداد به مدت ۱۰ سال اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، او افزود که گروه طالبان قبلاً قراردادهایی را با شرکت گاک وابسته به دولت امارات در زمینه خدمات زمینی و امنیتی امضا کرده بود.

این توافقنامه‌ها به طالبان کمک می‌کند تا انزوای خود را از جهان خارج کاهش دهند، آن هم با توجه به اینکه هیچ کشور خارجی به طور رسمی دولت آنها را به رسمیت نشناخته و اجرای سفت و سخت تحریم‌ها مانع از پویایی اقتصاد افغانستان می‌شود. این امر همچنین به ابوظبی در کشمکش دیپلماتیک خود با قطر برای نفوذ پیروز خواهد شد.

ابراهیم معارفی، مدیر کل و مدیر منطقه‌ای شرکت گاک به خبرنگاران در کابل گفت که این کار شرکت‌های هوایی بزرگ بین‌المللی را تشویق به بازگشت به افغانستان می‌کند. او افزود: معتقدیم که این پیشرفت قابل توجهی است. ما همچنین معتقدیم که این یک پیشرفت قابل توجه است زیرا مزایای اقتصادی را از نظر ایجاد شغل به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

صرامی:تصمیم صباایده درباره تعطیلی آپارات‌گیم بجای اصلاح، جای تأسف دارد

پ سپتامبر 8 , 2022
تسنیم نوشت: رییس هیئت مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در واکنش به تصمیم شکوری بر تعطیلی «آپارات گیم» گفت: اینکه صبا ایده تعطیلی را به جای به کارگیری هوش مصنوعی برای حذف صحنه‌های برهنگی و کلمات رکیک در بازی‌ها انتخاب کرده ذهن خیلی‌ها را مشغول ساخته است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000