وزرای لبنانی به سمت اسرائیل سنگ پرتاب کردند+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

دو وزیر کابینه لبنان با حضور در جنوب این کشور به سمت اسرائیل سنگ پرتاب کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، پرتاب سنگ از سوی ولید فیاض وزیر انرژی و هکتور حجار وزیر امور اجتماعی لبنان به سمت دیوار حائل مرزی در روستای حولا در جنوب لبنان به شدت توجه رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی را جلب کرد.

این دو وزیر در چارچوب سفر هشت وزیر کابینه به جنوب لبنان، خود را به این منطقه رساندند و به طرف فنس‌های حائل بین لبنان و فلسطین اشغالی سنگ پرتاب کردند.

وسام المرتضی وزیر فرهنگ لبنان هدف از سفر وزرا را اطمینان دادن به ساکنان روستاهای مرزی با رژیم اسرائیل اعلام کرد که آنها در کانون توجه دولت لبنان قرار دارند.

گفتنی است در سایه کشف نفت و گاز در آب‌های سرزمینی لبنان و فلسطین اشغالی و تعدی اسرائیل به مناطق انرژی لبنان، تنش به شکل قابل توجهی بین تل‌آویو و لبنان بالا گرفته است و با وجود آنکه سخن از توافق بر سر ترسیم مرزهاست اما همچنان این اختلاف، جرقه انفجار مخزن باروت تنش بین دو طرف محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خطوط قرمز نظام مد نظر تیم مذاکره کننده است

پ سپتامبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در دهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، گزارشی از آخرین تحولات سیاسی و بین‌المللی و دستاوردهای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دوره یک ساله دولت سیزدهم ارائه کرد و به سوالات اعضای مجلس خبرگان پاسخ گفت. به گزارش همشهری آنلاین، امیرعبداللهیان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000