محور کندوان تا ساعت ۲۴ یک‌طرفه است

اعتمادآنلاین|

یدالله جهان‌تاب درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیکی پرحجم در محورهای هراز و کندوان و ترافیکی عادی در محورهای سوادکوه و کیاسر هستیم.

​به گزارش فارس، وی با بیان اینکه محدودیت یک‌طرفه از ساعت ۱۲ امروز در محور کندوان اعمال شد، افزود: این محدودیت تا ساعت ۲۴ امروز ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در محورهای شمال شاهد بودیم انتظار داریم بعدازظهر امروز نیز بر حجم ترافیک افزوده شود.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن ترد تریلی کماکان در محور هراز و محدودیت تردد تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان، یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ جوی در محورهای غربی استان شاهد بارش باران هستیم، گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز پلیس است که ضرورت دارد رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سقوط در چاه، جان دو مرد آذرشهری را گرفت

چ سپتامبر 7 , 2022
اعتمادآنلاین| وحید شادی‌نیا بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ساعت ۹ و ۴۸ دقیقه صبح امروز، چهارشنبه ۱۶ شهریورماه، گزارش این حادثه در روستای شیرامین آذرشهر، جنب دهیاری به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد. به گزارش فارس، وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000