مقنعه دانشجویی کرواتی بروجرد

مقنعه‌ نیز ماننده انواع پوششهای دیگر در دهه‌ های مختلف و مدلهای متفاوتی تولید شد که مدلهای اصلی مقنعه ایرانی دارای دو مدلهای چانه دار و بدون چانه یا آبشاری می ‌باشند که هر یک دارای ویژگیهای خاص خود و دارای طرفدارانی هستند.

مدل چانه داره این مقنعه ها بیشتر در دهه شصت و هفتاد بسیار محبوب بوده که امروزه مدلهای آن را کمتر در بازار می ‌بینیم و کمتر مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

جالب است که بدانید در قسمت بالای بعضی از مقنعه ها یک لایه ا‌ی ابری مانند وجود دارد که این لایه باعث می‌ شود مقنعه شما صاف بایستد و نک تیز نشود.

افرادی که تمایل به خرید مقنعه دانشجویی کراواتی دارند می توانند به سایت  آراد برندینگ مراجعه کنند اگر شما جزو افرادی هستید که در طول روز بسیار با مقنعه و روسری خود مشکل دارید می‌ توانید از این مقنعه‌ های نوار دار و یا طلق گیره روسری استفاده کنید حتی می‌ توان گفت که شما خودتان می ‌توانید این نوار را به‌ راحتی به مقنعه ‌های ساده ی خود بدوزید و از آن استفاده کنید.

بعضی از مقنعه ها نیز موجود هستند که دارای کشهایی می‌ باشند که به محکم ایستادن مقنعه شما کمک می ‌کند و از سر خوردن آن به سمت عقب و افتادن آن جلوگیری می ‌کنند که بسیار واضح است که از این نوع مقنعه ها برای دانش‌ آموزان دختر در مدارس به دلیل این‌ که دارای جنب‌ و جوش زیادی هستند استفاده می ‌شود.

مقنعه دانشجویی کراواتی

مدارس معمولا  مقنعه را با سبک مانتو شلوار و یونیفرم مدرسه ست می کنند  اما دانشجویان مقنعه های خاص خودشان که معمولا طرح کرواتی دارد با لباسهایشان  ست می کنند گونه ای از افراد این نوع مقنعه ها را با نام مقنعه ی  دانشجویی بیشتر می شناسند.

مقنعه های کراواتی که قسمتهای بلند مقنعه از پشت گردن به حالت ضربدری حرکت و قسمت سینه امتداد پیدا می کند بعد از پوشیدن مقنعه و با سفت شدن این دوتا بند مقنعه روی سر محکم قرار می گیرد و شما  می توانید در قسمت جلوی آن به حالت کروات گره زد معمولا برای مدارس بیشتر از مقنعه های کشدار مخصوصا در مقاطع ابتدایی و راهنمایی که فعالیت و جنب و جوش  بسیار زیادی دارند استفاده می شود طریقه استفاده کردن مقنعه  کشدار بسیار راحت می باشد به گونه ای که ابتدا کش را دور گردن انداخته و سپس مقنعه رابر سر می اندازند.

روش نگهداری از مقنعه دانشجویی کراواتی بسیار آسان می باشد به گونه ای که شما باید اولین بار مقنعه  خریداری شده را با آب سرد و به صورت جداگانه بشویید تا رنگ استفاده شده برای مقنعه پس ندهد و لباسهای دیگرتان را خراب نکند مقنعه های تیره را باید با مایع شوینده شستشو کرد و مقنعه های روشن را بهتر است با پودر صابون یا صابونهای نرم کننده شستشو دهید تا لطافت آنها حفظ شود توصیه می شود از نرم کننده ها به هیچ عنوان  استفاده ننموید و در آخر برای بور نشدن مقنعه ها کافیست آنها را در تماس با نور خورشید و آفتاب قرار ندهید و برای خشک شدن لباس آنرا به صورت پشت و رو آویزان کنید هنگام اتوکشی پارچه نخی نازک بر روی مقنعه بیندازید.

مقنعه دانشجویی بروجرد

یکی از شهرهای تولید مقنعه دانشجویی شهر بروجرد می باشد که علاوه بر تولید و عرضه این مقنعه ها برای مصرف افراد شهر خود آن را به شهرهای دیگری نیز ارسال می کنند.

اگر بخواهیم راجع ‌به مقنعه توضیحی بدهیم باید بگوییم که یک نوع پوششی مانند روسری مشکی مجلسی می ‌باشد که در کشورهای اسلامی و مسلمانان توسط بانوان برای پوشاندن موهای سر و قسمتهای فوقانی اندام خود که اصولاً هم با لباسهای عادی پوشیده نمی ‌شوند استفاده می کنند که جالب است بدانید کاربرد این مقنعه ها در کشور ما به اندازه ی کمی متفاوت می ‌باشد که معمولاً در لباسهای اداری و محیطهای رسمی و مدارس و همچنین دانشگاه‌ ها از آن استفاده می ‌کنند.

در کشور ما ایران پوشش سر عموماً با چادر و روسری و همچنین شال صورت می ‌گیرد که مقنعه یک کاربرد رسمی دارد، مقنعه دانشجویی بروجرد از جمله محصولات پرطرفدار در کشور می باشد.

امروزه مدلهای تولید شده مقنعه در کشورمان ایران با مدلهای کشورهایی مانند ترکیه و مالزی همچنین کشورهای عربی بسیار متفاوت می ‌باشد در این مقاله با ارائه مطالبی می‌ خواهیم تفاوت همه آنها را  را برای شما بیان کنیم که در ابتدا نیاز است که با انواع مقنعه آشنا شوید تا بتوانید تفاوت هر یک را متوجه شوید.

پست بعدی

در روند مذاکرات رفع تحریم‎‌ها منافع مالی کشور تأمین شود/ تقدیر از وزارت امور خارجه برای تعمیق همکاری با همسایگان

چ سپتامبر 7 , 2022
اعتمادآنلاین| مجلس خبرگان رهبری در پایان دهمین اجلاس رسمی خود با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از وزارت امور خارجه برای تعمیق همکاری با همسایگان به ویژه در بعد اقتصادی، از دولت خواست با در نظر داشتن عنصر عزت و مصلحت ملی، در حوزه تعاملات راهبردی جمهوری اسلامی با سایر کشورها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000