آزمون آماده بازی در لیگ قهرمانان

اعتمادآنلاین|

تیم فوتبال بایرلورکوزن امشب از ساعت 23:30 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کلوب بروژ می رود.

به گزارش فارس، در همین رابطه باشگاه بایرلورکوزن اسامی بازیکنانش برای این دیدار حساس را اعلام کرد. سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان برای حضور در این تورنمنت بزرگ اروپایی آماده است و در لیست تیم آلمانی حضور داشت.

لورکوزن این روزها به همراه سردار آزمون ستاره ایرانی در بوندس لیگا تجربه خوبی ندارد و با گذشت 5 هفته از لیگ با کسب 3 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

آزمون زمستان گذشته از زنیت با قراردادی 5 و نیم ساله راهی لورکوزن شد. ستاره ایرانی در ابتدای حضور در بوندس لیگا با بدشانسی مواجه شد و اکثر بازی ها را به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی از دست داد.

آزمون در فصل جدید بوندس لیگا تلاش زیادی کرد تا به لورکوزن کمک کند ولی تا اینجای فصل نتوانسته درخشش زمان زنیتش را در آلمان تکرار کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

یاد رضا ژیان در تئاتر شهر زنده می‌شود

چ سپتامبر 7 , 2022
آیین نکوداشت رضا ژیان بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون روز شنبه نوزدهم شهریور ماه به بهانه هفتاد و سومین زادروز این هنرمند ارزنده کشورمان توسط تعدادی از هنرمندان با همکاری مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000